Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:53:22 GMT

6 تریلیون انواع خودروی احتکاری در تهران کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۲۳۲

6 تریلیون انواع خودروی احتکاری در تهران کشف شد

به گزارش جماران، سردار حسین رحیمی دراین‌باره گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر همسو با سایر همکاران در اجرای ماموریت محوله اقدام کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری 150 تهرانسر با انجام اقدامات اطلاعاتی، از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودرو خارجی در 2 پارکینگ کنار هم مطلع شدند که بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی ادامه داد: پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی،  تیم‌های مختلف عملیاتی طی یک عملیات همزمان در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر 290 دستگاه انواع خودروهای خارجی احتکار شده، کشف کردند.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حاکی از این بود که خودروها بیش از یک سال در این پارگینگ ها دپو شده است، افزود: خودروهای مکشوفه شامل 154 دستگاه سانتافه ، 48 دستگاه پیکاتو، 43 دستگاه اپتیما، 6 دستگاه سوناتا، 13 دستگاه سورنتو، 2 دستگاه تاتا و 24 دستگاه سراتو است.


براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سردار رحیمی، ارزش تقریبی خودروهای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان 6 تریلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خودرو احتکاری کشف خودروی احتکاری احتکار خودرو در تهران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد

به گزارش قدس آنلاین، تویوتا موتور اعلام کرد که فروش و تولید جهانی این شرکت در سال منتهی به ۳۱ مارس با توجه به تقاضای قوی و نبود محدودیت‌های عرضه نیمه هادی به بالاترین حد خود رسیده است.

تویوتا برای سال منتهی به مارس اعلام کرد که فروش جهانی آن تنها با رشد ۷.۳ درصدی به ۱۰.۳۱ میلیون دستگاه در سال نسبت به سال گذشته رسیده است و برای اولین‌بار است که از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است، در حالی که تولید آن به ۹.۹۷ میلیون دستگاه رسیده است که ۹.۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. با این حال، بزرگترین خودروساز جهان از نظر حجم، شاهد کاهش فروش و تولید خود در ماه مارس در میان رقابت شدید در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان بود.

طبق گزارش رویترز، فروش جهانی تویوتا در ماه مارس با ۲.۱ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۸۹۷ هزار و ۲۵۱ دستگاه رسید و تولید آن نیز با ۱۰.۳ درصد کاهش به ۸۰۷ هزار و ۲۶ دستگاه رسید. فروش جهانی باتری خودروهای الکتریکی در سال منتهی به مارس بیش از سه برابر افزایش یافت و به ۱۱۶ هزار و ۶۵۴ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، تویوتا قصد دارد شروع تولید خودروهای برقی خود در ایالات‌متحده را از برنامه اولیه سال ۲۰۲۵ به بهار سال ۲۰۲۶ به عقب براند. طبق گزارشها، این خودروساز قصد دارد عمداً یک دوره  توقف در تجارت خود ایجاد کند تا از کیفیت و ایمنی اطمینان حاصل کند. مقامات تویوتا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد