Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@23:05:01 GMT

برادرزاده ترامپ عمویش را رسوا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۶۴۹

برادرزاده ترامپ عمویش را رسوا می‌کند

این عضو خانواده، «مری ترامپ» ۵۵ ساله، دختر برادر متوفی رئیس‌جمهور آمریکاست که دارای مدرک «مربیگری حرفه‌ای» و دکترای روانشناسی بالینی است و به عنوان مدیر ارشد گروه مربیگری ترامپ فعالیت می‌کند.

نشریه آمریکایی «دیلی بیست» هم پیش از این گزارش داده بود که مری ترامپ در حال نوشتن کتابی است که جزئیاتی را درباره عموی وی فاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این کتاب با عنوان «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» قرار است ۱۱ اوت منتشر شود که دو هفته قبل از برگزاری کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان است؛ مراسمی که طی آن ترامپ رسماً بار دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود. بنابر گزارش‌ها، این انتخاب زمان احتمالاً تصادفی نبوده است.

در این کتاب که گفته می‌شود افشاگری‌هایش مانند بمب صدا خواهد کرد، این برادرزاده منبع اصلی تحقیقات «نیویورک تایمز» درباره مسائل مربوط به مالیات‌های ترامپ معرفی شده است. تحقیقاتی که اکتبر سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست معتبرترین جایزه روزنامه‌نگاری «پولیتزر» را از آن خود کند.

او با ارائه اظهارنامه مالیاتی «فرد ترامپ»، پدربزرگش و اسناد مالیاتی محرمانه خانوادگی به این روزنامه در تهیه تحقیق مذکور یاری کرد. در تحقیقات انجام شده مشخص شد ترامپ از طرح‌های مشکوک مالیاتی از جمله کلاهبرداری‌های آشکار برای افزایش ثروتی که از والدینش به ارث برده بود، استفاده کرده است.

در این کتاب همچنین ادعای همیشگی ترامپ که روی پای خود ایستاده و هیچ نوع کمک مالی از پدرش دریافت نکرده، زیر سوال رفته است. بنابر اطلاعات موجود در این کتاب، او در واقع از امپراتوری املاک و مستغلات پدرش دست‌کم ۴۱۳ میلیون دلار آمریکا را در آن زمان به ارث برد.

به نقل از دیلی بیست، همچنین در این کتاب صحبت‌های نویسنده با «ماریانا ترامپ» خواهر رئیس‌جمهور آمریکا که قاضی بازنشسته فدرال است آورده شده است. حرف‌هایی که انعکاس تفکر وی درباره تقصیرات ترامپ است.

به نوشته روزنامه نیوزیلند هرالد، مسائل افشا شده درباره ترامپ خیلی هم دور از انتظار نبوده است.

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: برادر دونالد ترامپ، «فرد جونیور»، بزرگترین پسر «فرد سینیور»، پدر آن‌ها بوده و در واقع وارث امپراتوری پدر محسوب می‌شده است، اما علاقه‌ای به ادامه تجارت پدر در املاک نداشت و خلبان شد. او در سال ۱۹۸۱ در ۴۲ سالگی بعد از آن که مدت‌ها با اعتیاد به الکل دست به گریبان بود از دنیا رفت. علت مرگش سکته قلبی اعلام شد که عوارض مربوط به اعتیاد او در آن بی‌تاثیر نبوده است.

در کتاب مذکور، مری اتهاماتی را علیه ترامپ و پدربزرگش در خصوص نقش داشتن آن‌ها در مرگ پدرش مطرح کرده است. به گفته او، آن‌ها در بحرانی‌ترین مرحله اعتیاد فرد جونیور، از رسیدگی به وی غفلت کردند.

مری همچنین در این کتاب می‌گوید که به دلیل نفوذ ترامپ بر پدرش، او و برادرش سهم کمتری از آنچه می‌باید را از ارثیه پدربزرگشان دریافت کردند.

این تنها کتابی نیست که قرار است به زودی علیه ترامپ منتشر شود. «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید هم قرار است کتاب خاطراتش را ۲۳ ژوئن (سوم تیر) علیرغم مخالفت کاخ سفید، روانه بازار کند. در این کتاب اتفاقات پشت صحنه که به ارائه طرح استیضاح ترامپ منجر شد، روایت می‌شود.

311311

کد خبر 1400325

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که قانون اساسی این کشور به مراتب مهم‌تر از دستور دادگاه درباره «عدم افشا» است و او زندان را به این حکم ترجیح می‌دهد.

ترامپ در سالن منتهی به دادگاه منهتن جهت حضور در محاکمه مرتبط با پرونده جعل اسناد تجاری با هدف پنهان کردن حق‌السکوت پرداختی به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، با خبرنگاران صحبت کرد.

وی دراین‌باره گفت: صادقانه بگویم، قانون اساسی ما به مراتب مهم‌تر از زندان است. زندان را ترجیح می‌دهم و هر لحظه چنین فداکاری (برای قانون اساسی) خواهم کرد.

خوآن مرچان، قاضی دادگاه منهتن دیروز ترامپ را برای دومین بار به بی‌اعتنایی به دستور دادگاه متهم کرد و هشدار داد که در صورت نقض دستور سکوت، رئیس جمهور سابق با حکم زندان روبه‌رو خواهد شد.

براساس دستور دادگاه، ترامپ نمی‌تواند به طور علنی درباره هیأت منصفه، شهود و سایر افراد دخیل در پرونده اظهارنظر کرده و جلسات دادگاه را رسانه‌ای کند.

ترامپ پیش‌تر این دستور را نقض کرده و ۱۰ هزار دلار جریمه شده بود؛ در واقع او از زمان آغاز محاکمه تاکنون ۱۰ بار این حکم را نقض کرده است.

مرچان دراین‌باره گفت: به نظر می‌رسد که یک هزار دلار بازدارندگی ایجاد نمی‌کند. بنابراین در صورت ادامه نقض دستور، دادگاه جریمه زندان را بررسی خواهد کرد.

با این حال، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بلافاصله از این دستور دادگاه برای جلب حمایت کارزار انتخاباتی خود استفاده کرد.

کد خبر 6099507

دیگر خبرها

  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • عکس| تصویری از برادرزاده مایکل جکسون درحال بازی در نقش او
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • (تصویر) تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس