Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه،‌ یکی از اتهامات اکبر طبری در جلسات گذشته دادگاه وی دریافت ملکی گران قیمت در مجتمع سانا واقع در قیطریه تهران بود، این اتهام را نماینده دادستان اینگونه شرح داد: یکی از رشوه‌هایی که طبری دریافت کرده ملک سانا است، سانا یک مجتمع بزرگ تجاری اداری است و الان متری ۵۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبری یک واحد را به نام خود می‌خرد و واحد روبرویی نیز به نام پسر آقای نجفی است که این ملک نیز در تصرف آقای طبری بوده است تا جایی که به دختر او اختصاص داده‌اند و آن را برای کار عکاسی دختر‌شان در نظر گرفته بودند.

نماینده دادستان در قسمتی دیگر از دادگاه گفت: آقای طبری در ابتدا مدعی بود ملک برای او نیست، اما با مراجعه به اتحادیه عکاسان متوجه شدیم طبری ملک را به دخترش اجاره داده، شما اگر مالک نیستید چگونه ملک را اجاره دادید؟ در ادامه طبری عنوان کرد من مالک هستم و فقط این دو واحد را با آقای نجفی عوض کردیم.

قهرمانی در ادامه این پرسش را مطرح کرد که اگر شما ملک را با نجفی عوض کردید مستند شما کجاست؟ از سوی دیگر واحد آقای طبری ۸۹ متر و واحد آقای نجفی ۱۱۱ متر است. همچنین تمام شارژ واحدی که به نامتان نبوده را نیز پرداخت کردید.

حال با انتشار اسنادی مشخص شد املاک یاد شده از نجفی به طبری منتقل و از طرف طبری به دخترش اجاره داده شده است.

یکی از مسائل مطرح شده در دادگاه بررسی اتهامات اکبر طبری موضوع زمین مشجر قریه نجار کلای لواسان بود، نماینده دادستان در رابطه با این زمین در جلسات گذشته دادگاه گفت: این ملک اساسا به نام خواهران آقای نجفی بوده که وکالتی به آقای مشایخ دادند و مشایخ بعد از یک سال به آقای طبری وکالت داد و آقای طبری زمین را به نام خود میزند و آقای مشایخ میگوید که این کار به دستور آقای نجفی انجام شده است.

هرچند طبری در دادگاه مدعی شد که این زمین در قالب قرار داد مشارکت واگذار شده و اداعا کرد: زمین مشجر در قریه نجار کلای لواسان را مشایخ در قالب قرارداد آورد، مشایخ نماینده تام الاختیار نجفی بود و من از مشایخ گرفته ام.

اما اسناد منتشر شده از وکالت نامه خواهران نجفی به مشایخ و وکالت نامه مشایخ به طبری در رابطه با اخذ زمینی مشجر به مساحت هزار و ۶۵۷ متر مربع واقع در قریه نجار کلای لواسان نشان می‌دهد که این زمین در ابتدا از خواهران نجفی به مشایخ و از مشایخ به طبری واگذار شده است.

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دستگاه قضایی اسناد نجفی سانا قوه قضائيه اکبر طبری طبری واحد گران قیمت آقای نجفی آقای طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد