Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@05:18:43 GMT

تلفات ویروس کرونا در انگلیس رکورد شکست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۸۴۱

تلفات ویروس کرونا در انگلیس رکورد شکست

 رویترز با مشاهده آمار‌های مختلف از منابع رسمی به این جمع بندی رسیده است که تعدد کل تلفات ویروس کرونا در انگلیس به بیش از ۵۳۰۷۷ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، انگلیس همچنان یکی از آسیب پذیرترین کشور‌های جهان در برابر بحران شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود.

این آمار‌ها شامل کل موارد فوت در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی تا روز ۵ ژوئن و اسکاتلند تا ۷ ژوئن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار‌ها همچنین شامل موارد اخیر فوت در بیمارستان‌ها نیز می‌شود.

دفتر آمار ملی بریتانیا روز سه شنبه اعلام کرده است که تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس و ولز تا ۵ ژوئن به بیش از ۴۷۸۲۰ نفر رسیده است.

افزایش چشمگیر تلفات ویروس کرونا موجب تشدید انتقادات از عملکرد دولت بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس شده است.

احزاب مخالف بر این باورند که دولت جانسون در اعمال محدودیت‌های قرنطینه‌ای و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با این ویروس بسیار کند عمل کرده است. انتقادات زیادی نیز در خصوص ناکارآمدی دولت انگلیس در تامین تجهیزات بهداشت و درمان برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مطرح شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا انگلیس قربانیان کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • شیائومی نیامده رکورد زد!