Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، زهرا نژادبهرام ، با بیان اینکه حدود یکسال و نیم گذشته بازدیدی از بیمارستان اعصاب و روان نیایش واقع در منطقه 2 داشتم، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی این بیمارستان محدودیت فضا است در حالی که ضلع جنوبی این بیمارستان، باغی قرار دارد که می‌تواند فرصت خوبی برای جانبازان و بیماران این بیمارستان و همچنین تعامل با آنها با خانواده‌هایشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکثر بیماران این بیمارستان جانبازان جنگ تحمیلی هستند، ادامه داد: طبق پیگیری‌‌های صورت گرفته خدماتی از سوی شهرداری منطقه 2 به این بیمارستان صورت گرفت اما کافی نیست چراکه مشکل اصلی آنها محدودیت فضاست.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: باغ ضلع جنوبی بیمارستان متعلق به بنیاد مستضعفان است، بر این اساس مکاتباتی با سعیدی‌کیا رئیس سابق بنیاد داشتم و درخواست کردم این باغ در اختیار بیمارستان قرار گیرد ضمن اینکه شهرداری آمادگی دارد خدمات مربوط به نگهداری را انجام دهد اما پاسخ سعیدی‌کیا این بود که 4 دانگ این باغ به نام بنیاد و 2 دانگ دیر به نام یک شخص است.

وی افزود: بنده به وی گفتم ما فقط اجازه بهره‌برداری می‌خواهیم و با مالکیت کاری نداریم. با روی کار آمدن فتاح به عنوان رئیس جدید بنیاد باز هم  این موضوع پیگیری شد اما تاکنون پاسخی به این درخواست داده نشده است. البته آقای فتاح موافقت خود را اعلام کرده و گفته هر کاری بتواند انجام می‌دهد اما ظاهرا زیر مجموعه وی تمایلی به این ندارند که صاحبان واقعی این کشور که سلامتی خود را به خطر انداخته‌اند و سال‌هاست در این بیمارستان هستند، بتوانند فضای مناسب‌تری داشته باشند اما امیدواریم هرچه زودتر با این درخواست موافقت شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان شورای شهر باغ بنیاد مستضعفان زهرا نژادبهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ی مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

مراسم جشن ازدواج نخبگان همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تاریخ عقد متقاضیان از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!