Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون ایران دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانیوزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری، عصر امروز(27خرداد) برای دیداربا هنرمندان به دفتر انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون ایران رفت و با اعضای هیئتمدیره این انجمن به گفت و گو نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عنایت بخشی، عزت الله رمضانی فر، کیانوشگرامی، محمد برسوزیان، امیر باران لویی، مجید لیاقت، بهارک توسلی، عباس محبوب و مصطفیانوش از جمله بازیگرانی هستند که در این جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدارو گفت و گو کردند.
انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون بهعنوان یک نهاد صنفی از جمله تشکل های ثبت شده در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعیاست.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته گرافیک افتتاح شد

مراسم افتتاحیه هفته گرافیک ایران ۱۴۰۳، عصر جمعه هفتم اردیبشهت در تالار شهناز خانه هنرمندان با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه طراحی گرافیک ایران برگزار شد.

بهرام کلهرنیا رییس هیات‌مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در ابتدای مراسم گفت: امروز گفتگو کردن سخت است، اما برای اینکه بتوانیم زندگی فرهنگی و صنفی خودمان را ساماندهی کنیم، امروز یکی از فرصت‌های ما برای تحقق این منظور است و ما سنگربان این معنا شدیم. دوستان جوانم من را پشتیبانی کردند تا بتوانیم برای نوع دیگری از زیست، کاری انجام دهیم. این هفته حاصل تلاش جمع زیادی از جوانان گرافیست است تا به پیروزی کاری که انجام داده‌ایم، احترام بگذاریم.

وی درباره ناخرسندی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و موانع موجود بیان کرد: شما سفره‌دار امروز هستید و ما کارگزار؛ کاری که انجام شده است، با معنای انجمنی سازگاری داشت؛ من خطا‌های زیادی دارم، اما دیدن خطا‌ها شاید جوانمردانه نباشد برای مردم سرزمینی که جای پای جوانمردی را محکم می‌کنند. انجمن صنفی طراحان گرافیک به دلیل ندانستن و بد دانی تا لبه سقوط رفت. با احترام به همه انجمن‌های هنری، انجمن طراحان گرافیک بنیانی‌ترین انجمن صنفی هنری است و یک میراث ارزشمند برای این روزگار است نه برای اینکه آرزو‌های صنفی ما را پوشش دهد.

کلهرنیا تاکید کرد: هفته گرافیک ۱۴۰۳، اولین تلاش هیات‌مدیره جدید است و می‌دانم به آن انتقاد وارد است، اما صد‌ها امتیاز دارد؛ بنابراین من پای خطایش می‌ایستم، اما همه امتیازهایش متعلق به دوستانم است. بگذارید انجمن باقی بماند و نفس بکشد.

وی به برنامه بزرگداشت کامران کاتوزیان اشاره کرد و گفت: من و دوستان جوانم زیر سایه کامران کاتوزیان ایستاده‌یم. این جمله معنای بسیار بزرگی دارد؛ چراکه روزی که سرو چندهزار ساله را ببینید سایه آن را درک می‌کنید و متوجه می‌شوید که چه معنایی دارد. ما زیر سایه سرو وجود استاد کاتوزیان قرار گرفته‌ایم و به همین بهانه، ویژه‌نامه‌ای تهیه شده که اولین شماره آن به نام استاد کاتوزیان مهر خورده است، اما امیدواریم شماره‌های دیگر ویژه‌نامه را نیز نشر بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!