Web Analytics Made Easy - Statcounter

GE توسعه دهنده انرژی های تجدیدپذیر با عرضه 12 توربین در یک مزرعه بادی دریایی 30 مگاواتی در چین ، می تواند ردپای سبز خود را در چین گسترش دهد.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News, این شرکت با شرکت مهندسی چینی PowerChina Guizhou Co Engineering قرارداد امضا کرده است که این قرارداد شامل توافقنامه خدمات دو ساله نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شود این پروژه در سه ماهه چهارم سال 2020 آغاز شود و همچنین قرار است این پروژه تا پایان سال 2020 به طور کامل عملیاتی شود.

برچسب هاآسیا آسیای شرقی انرژی امروز بین الملل جنرال الکتریک (GE) چین

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آسیا آسیای شرقی انرژی امروز بین الملل جنرال الکتریک GE چین آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت