Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:39:32 GMT

رئیس جدید هیات اسکواش کرمانشاه انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۶۴۵۰

رئیس جدید هیات اسکواش کرمانشاه انتخاب شد

ایسنا/کرمانشاه اردشیر خسروی با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان کرمانشاه برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.


مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان کرمانشاه، ظهر امروز (27 خرداد) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار و اردشیر خسروی با کسب اکثریت آراء اعضای مجمع، به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مجمع اردشیر خسروی، وحید جهانگیری، داریوش کرمی، شهاب باقری و فرهاد بیگ رضایی پنج کاندیدای احراز پست ریاست بر هیات اسکواش استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام انصراف داریوش کرمی، شهاب باقری و فرهاد بیگ رضایی به نفع وحید جهانگیری، رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده آغاز شد و در نهایت اردشیر خسروی با کسب 9 رای موافق از مجموع 15 رای ماخوذه، برای مدت چهارسال سکاندار هیات اسکواش استان کرمانشاه شد.

رئیس جدید هیات اسکواش استان کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین برنامه های پیش روی خود برای چهارسال آینده اسکواش کرمانشاه پرداخت و از برنامه ریزی برای ایجاد فضایی آرام در این هیات خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با ایجاد همدلی و استفاده از همه ظرفیت‌ها، رشد و پیشرفت اسکواش کرمانشاه را رقم بزنیم.

وی بر لزوم تشکیل اتاق فکر اسکواش کرمانشاه تاکید کرد و افزود: در این اتاق فکر از همفکری همه نخبگان و پیشکسوتان اسکواش استان بهره خواهیم برد.

خسروی اسکواش را از مظلوم‌ترین رشته های ورزشی کرمانشاه خواند و گفت: امکانات و بویژه سالن کوچکی که برای ورزشکاران این رشته داریم بسیار ضعیف است.

وی عنوان کرد: در این راستا پیگیر راه اندازی خانه اسکواش کرمانشاه با حمایت های مالی اداره کل ورزش و جوانان خواهیم بود.

رئیس جدید هیات اسکواش کرمانشاه در پایان توجه به بخش مربیان و داوران و ارتقاء دانش فنی آنان، اعزام به مسابقات مختلف، تعامل با فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر ادارات و ارگان ها، راه اندازی کمیته های مختلف و... را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکواش كرمانشاه استانی ورزشی اسکواش کرمانشاه رئیس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد