Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای سلامت بخش محمدیه با حضور فیض الهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز، صادق قندی بخشدار محمدیه و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و دهیاری‌های بخش محمدیه، اعضای شورای بهداشت و جمعی از مسئولان ادارات بخش محمدیه در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

فیض الهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز در این جلسه ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات شبکه بهداشت در مبارزه با ویروس کرونا و دستور العمل های ستاد استانی اظهار داشت: خوشبختانه همکاری خوب ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مردم به ویژه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با کمترین ابتلاء به بیماری کرونا در شهرستان البرز مواجهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: باید بپذیریم خطر ویروس کرونا همچنان وجود دارد و این بیماری پایان نیافته لذا توجه به پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم لذا امیدواریم روند کاهش بیماری در شهرستان با همکاری خوب مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی تداوم یابد.

فیض اللهی همچنین در خصوص پیشگیری از تهدید بیماری التور بیان کرد: شهروندان با رعایت نکات بهداشتی در مصرف مواد غذایی در این خصوص باید به دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی توجه ویژه داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز همچنین از آموزش تخصصی برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم در مبارزه با ویروس خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل گرما کسانی که در این فصل دچار بیماری‌های فصلی می‌شوند می‌توانند به مراکز درمانی شهرستان مراجعه و به صورت رایگان معاینه شوند.

وی توجه به نظافت و بهداشت عمومی در شهرها و روستاها را مهم دانست و گفت: تمام سرویس‌های بهداشتی عمومی، انهار و جوی‌ها و سطل‌های زباله باید به صورت مستمر و روزانه شستشو و ضدعفونی شوند.

صادق قندی بخشدار محمدیه نیز در این جلسه با بیان اینکه تأمین سلامت و بهداشت مردم از وظایف اصلی مسئولان شهرستان است گفت: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهرداران و دهیاران انتظار داریم به نظافت و بهداشت مراکز عمومی، پارک‌ها، محله‌ها، بازار روز، سرویس‌های بهداشتی عمومی و مبلمان شهری توجه داشته باشند و با اجرای مقررات بهداشتی از بروز مشکلات و آسیب‌های احتمالی برای مردم جلوگیری شود.

قندی همچنین در مورد وضعیت بهداشت و درمان بخش محمدیه گفت: با توجه به جمعیت بخش و نبود بیمارستان مشکلات جدی داریم و باید به موضوع بهداشت و درمان شهروندان اهمیت بیشتری دهیم تا نیازهای مردم برطرف شود.

بخشدار محمدیه تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و شایسته نیست به وعده‌هایی که به آنها داده ایم عمل نکنیم زیرا هر کوتاهی از سوی مسئولان به حساب نظام گذاشته می‌شود.

قندی از مسئولان بهداشت و درمان استان خواست نسبت به راه اندازی مرکز بهداشت و شبانه روزی شدن درمانگاه خیریه تقوی اقدام کنند تا مشکلات مردم در بخش درمان تا حدودی برطرف شود.

وی در مورد برپایی «سه شنبه بازار» در ناحیه شهری مهرگان هم گفت: شبکه بهداشت شهرستان البرز نسبت به برپایی بهتر این بازارچه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به فروشندگان دستور العمل هایی را تهیه کرده و به شهرداری ارائه داده و امیدواریم وضعیت بهتری را در این مکان شاهد باشیم.

قندی بیان کرد: از مسئول اداره آب استان انتظار داریم نسبت به کلر زنی منابع آبی و نیز ایجاد حفاظ برای چاه‌ها و مخازن آب شرب اقدام لازم صورت دهد.

کد خبر 4951404

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان البرز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج استانداری سمنان صنایع دستی بهداشت و درمان شهرستان البرز شبکه بهداشت بخش محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد