Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@11:58:48 GMT

فروش دختر ۱۱ ساله به پیرمرد ۹۰ ساله بوشهری+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۶۸۱۲

فروش دختر ۱۱ ساله به پیرمرد ۹۰ ساله بوشهری+ فیلم

علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در تشریح انتشار کلیپ منتشر شده کودک همسری مرد سالخورده در شهرستان دشتستان اظهار داشت: به محض اطلاع از کلیپ پخش‌شده در خصوص مصداقی از کودک‌همسری در شهر برازجان، دو تن از کارشناسان بهزیستی به آدرس اعلام شده که محل زندگی خانواده کودک آزاردیده که از تبعه خارجی و فاقد مجوز اقامت بودند، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فروش دختر ۱۱ ساله به ازای ۲۱ میلیون تومان
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: طی حضور چندین ساعته همکاران اورژانس اجتماعی شهرستان دشتستان در محل و با بررسی میدانی و پرسش و پاسخ از همسایگان مشخص شد که پدری از اتباع خارجی، فرزند۱۱ساله خود را با اخذ ۲۱میلیون تومان به عنوان شیرب‌ها به مرد سالخورده ۹۰ ساله از اتباع خارجی می‌دهد.

وی در تشریح بیشتر ماجرا گفت: پس از آنکه پدر متوجه تهیه گزارش تصویری و پخش کلیپ در فضای مجازی میشود، مورد شماتت همسر خود نیز قرار می‌گیرد و از این معامله پشیمان می‌شود.

حاجیونی تصریح کرد: طی زمان حضور کارشناسان بهزیستی و تاکنون، خانواده در محل رویت نشدند، اما مقرر شده به تناوب و در زمان‌های مختلف توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان از محل مورد نظر بازدید شود تا به محض حضور اعضای خانواده، نسبت به انجام تشریفات لازم مصاحبه و مداخله تخصصی و نیز تعیین تکلیف موضوع اقدام مقتضی صورت پذیرد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هر سه نفر از افراد مورد اشاره اتباع خارجی هستند و به همین منظور دستورات لازم جهت تهیه گزارش مددکاری و ارسال به مراجع قضایی و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی جهت هرگونه اقدام مقتضی صادرشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کودک همسری بوشهر فروش دختر ازدواج اتباع خارجی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح با اشاره به اینکه مشاوره ژنتیک در سطح استان البرز در یک مرکز دولتی و پنج مرکز غیردولتی ارائه می‌شود، از ارائه این نوع مشاوره به ۵ هزار و ۳۷۸ نفر در سال گذشته در راستای پیشگیری از معلول زایی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۲ خانواده از یارانه مشاوره ژنتیک و کمک هزینه آزمایش‌های پرهزینه مربوطه استفاده کرده‌اند. در مجموع ۵۷ خانواده دارای سه یا چهار معلول از خدمات مشاوره ژنتیک به صورت رایگان بهره مند شدند.

وی با اشاره به پرداخت هزینه آزمایش‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان از سوی بهزیستی مطرح کرد: در سال گذشته طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها برای یک هزار و ۵۷۷ زن سرپرست خانوار و طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌های سالمندی برای ۵ هزار و ۹۶۸ نفر اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های دارای عضو معلول با نظر مددکار مربوطه مشاوره ژنتیک ارائه و آزمایش‌های ژنتیک نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

کد خبر 6098166

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت