Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با مسئولان انجمن‌های هنری استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه مدیران اجرایی استان به منظور استفاده بهینه از انجمن‌ها، اعضای انجمن‌ها و متولیان انجمن‌های فرهنگی و هنری سطح استان در کارها و برنامه‌های خود استفاده کنند، بیان کرد: باید از هنرمندان حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبحث تالار بزرگ سمنان، تا ورود به فاز اجرایی احداث، پیگیری می‌شود، اذعان داشت: امیدواریم هرچه سریع‌تر این تالار در مرحله اجرایی قرار گیرد و بتوانیم از ظرفیت حضور اساتید و هنرمندان این یار و کشور در این تالار استفاده کنیم.

معاون استاندار سمنان همچنین گفت: هنرمندان باید وحدت خود را در سطح استان حفظ کنند و این مهم را در همه حال سرلوحه کاری خود قرار داده و با ساماندهی قانون مجوز ارشاد، توزیع عادلانه آگهی‌ها در مطبوعات، در بین رسانه‌ها و مطبوعات انجام خواهد شد.

خجسته پور در ادامه گفت: با توجه به تغییر نیاز مخاطب و تشنگی همیشگی برای کسب اطلاعات و اینکه همچنان چشمه‌های زاینده علم و هنر و محتوا وجود دارد، می‌توان با تغییر شیوه اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هنر هنرمندان، برای انتقال مفاهیم به نسل جوان استفاده کنیم.

وی در ادامه و با بیان اینکه در سال جهش تولید، باید بخشی از تولیدات ما در حوزه فرهنگ و هنر باشد، گفت: مَعبر بودن، ظرفیت نهفته در استان سمنان است که می‌تواند با توجه به اینکه سالانه ۲۰ میلیون نفر مسافر از این معبر استفاده می‌کنند، محل عرضه محصولات و تولیدات هنری استان بوده و ضمن شناساندن توانایی و پتانسیل‌های استان، به درآمدزایی بیانجامد و جامعه هنر، باید فرصت معبر بودن استان را به درآمدزایی تبدیل کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه نسبت تعداد دانشجو به جمعیت در استان ما بیشترین نسبت در سطح کشور است که قطعاً در بین آنان اهل هنر و فرهنگ نیز وجود دارد و شما نیز به عنوان متولیان انجمن‌های فرهنگی و هنری، می‌توانید از این ظرفیت عظیم انسانی استفاده کنید، گفت: امروز سینما، موسیقی، دست آفریده‌های هنری و....، تبدیل به صنعت سینما، صنعت موسیقی و صنایع دستی شده است و که می‌توان گفت هنر برای درآمدزایی به صنعت تبدیل‌شده و این مهم به خودکفایی هنرمندان انجامیده است.

خجسته پور ادامه داد: در سبد خانوار امروز جامعه ما، به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی، اولویت‌هایی همچون خوراک، پوشاک و مَسکن وجود دارد و در صورت افزایش هزینه‌های این اولویت‌ها، سرانه هنر و فرهنگ خانواده از سبد خانوار توسط خانواده‌ها حذف خواهد شد.

کد خبر 4951432

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها استانداری سمنان یاسوج صنایع دستی انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان

ابوالفضل بخشیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ورود کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) به استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این کاروان در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت وارد استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ برنامه طی چهار روز توسط این کاروان در استان اجرایی خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده شهدا، حضور در بیمارستان، زندان و دیدار با استاندار گلستان از جمله برنامه‌های کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) در استان است.

دبیر و نماینده حرم حضرت معصومه (س) در کاروان سفیران کریمه اهل بیت در استان گلستان از حضور این کاروان در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در استان خبر داد و گفت: این کاروان با شرکت در این برنامه ۵۰ زوج جوان را با قرار دادن در زیر پرچم اهل بیت راهی خانه بخت خواهند.

وی یادآور شد: این برنامه به همت قرار گاه حضرت معصومه (س)، استانداری گلستان، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، شورای تبلیغات، هیأت مهدویون و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

بخشیانی اظهار کرد: قرار گاه حضرت معصومه (س) گلستان در ابتدای سال جاری توانست ۶۰۰ نفر از دانش آموزان گلستان را به کربلای معلی اعزام کند.

وی افزود: این کاروان در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت به استقبال کاروان زیر سایه خورشید خواهد رفت و به برنامه‌های خود در استان پایان خواهد داد.

گفتنی است این کاروان را ۱۰ خادم و عوامل اجرایی همراهی خواهند کرد

کد خبر 6099867

دیگر خبرها

  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند