Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:26:42 GMT

مرکز مدیریت و کنترل ترافیک سمنان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۰۹۰

به گزارش ایلنا، استاندار سمنان در حاشیه افتتاح این مرکز با اشاره به نقش مهم اینگونه مراکز در کنترل ترافیک و رصد دقیق تصویری تردد در سطح شهرهای استان گفت: پایش تصویری هم برای شهرها و هم در مسیر جاده های استان یکی از ضروریات اساسی برای کنترل سرعت و جلوگیری از تصادفات درون و برون شهری بوده و لازم است تا برای حفاظت و حراست از جان مردم از تکنولوژی روز و تجهیزات مناسب استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان گفت : بر اساس قانون، وظیفه نظارت و رصد ترددهای برون شهری و کنترل ترافیک جاده ای به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سپرده شده که عملیات اجرایی مرتبط با این امر هم اینک بصورت مستمر در حال انجام است و نتایج گزارشات این مجموعه بصورت منظم در اختیار کارشناسان و مسئولان مرتبط قرار گرفته و تحلیل و ارزیابی می شود.‌

وی در ادامه با اشاره به حضور چندی پیش خود در این مرکز گفت : در بازدید قبلی ام از این مرکز اصرار کردم تا این مجموعه بدلیل تاثیر مثبت و موثری که در تامین امنیت شهروندان دارد بصورت کامل و همراه با تمامی تجهیزات مورد نیاز راه اندازی شود که خوشبختانه شاهدیم که امروز این مرکز مهم شهری با امکانات مناسب و در حد قابل قبول آماده بهره برداری است و بی تردید ایجاد این مجموعه علاوه بر تاثیر مستقیم در کنترل ترافیک و گسترش فرهنگ بهینه تردد در سطح شهر سبب خواهد شد تا ضمن کاهش اصطکاک میان پلیس و مردم و بدون حضور فیزیکی پلیس در خیابانها امکان ثبت تخلف و اعمال قانون برای رانندگان متخلف فراهم شود.

علیرضا آشناگر همچنین باتمجید از تلاش مدیران شهری سمنان در ایجاد استودیو رسانه شهر در مجاورت مرکز کنترل ترافیک گفت : ایجاد این مجموعه فرهنگی می تواند موجب انتقال دانش و آگاهی های مورد نیاز مردم در توسعه فرهنگ ترافیکی شهرها در طول ۲۴ ساعت شبانه روز باشد و لذا باید با استفاده درست از این ظرفیت مهم ، در تحقق این هدف تلاش کرد .

استاندار سمنان در پایان این گفت وگو با تاکید بر لزوم تکمیل و بروز رسانی تجهیزات و امکانات مراکز کنترل ترافیک و پالایش تصویری شهرستانهای استان تاکید کرد.

گفتنی است مرکز مدیریت و کنترل ترافیک سمنان در مرحله اول با نصب و راه اندازی ۳۵ دوربین اقدام به رصد و پایش تصویری میادین و معابر اصلی شهر سمنان نموده و در آینده ای نزدیک و افزایش دوربین های کنترل سرعت و ترددی تمام معابر و میادین مرکز استان تحت رصد و کنترل دقیق قرار خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار سمنان کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: در مجموع چهار هزار و ۱۲۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند که ۸۲۷ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۸۷ نفر خانم هستند.
علی منصفی راد با بیان اینکه این آزمون در دوحوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شده است گفت:در سمنان یک هزار و ۶۷۰ داوطلب و در شاهرود دو هزار و ۴۰۰ نفر داوطلب در این آزمون به رقابت پرداختند.
وی جذب ۲۰۵ آموزگار در ۵ کد رشته‌ی مشاغل را سهمیه‌ی استان سمنان در این آزمون خاطرنشان کرد و گفت: نتایج آزمون استخدام آموزگاری ماه آینده توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و سپس پذیرفته شدگان در مراحل گزینش و مصاحبه شرکت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان