Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:37:29 GMT

قهرمانی قاضی شجاع، متدین و پاک دامن است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۲۵۰

قهرمانی قاضی شجاع، متدین و پاک دامن است

به گزارش خبرنگار حوزه قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور عصر امروز در واکنش به انتشار خبری به نقل از او مبنی بر طرح اتهاماتی علیه رسول قهرمانی نماینده دادستان و ضرورت حضور قهرمانی در دادگاه برای دفاع از خودش، گفت: این توضیحات در مورد منصوری متهم پرونده طبری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور با بیان اینکه در ابتدا خبرنگار در مورد پرونده طبری از من سوال کرد، گفت: من در پاسخ گفتم که کلیات آن را سخنگوی قوه قضاییه اعلام می‌کند و باید صبر کنید تا پرونده به پایان برسد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: قهرمانی یک قاضی شجاع، متدین و پاکدامن است که به عنوان نماینده دادستان در پرونده اکبر طبری حاضر شده است، لذا در نحوه انتشار خبر اشتباه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

ماجرای سود ۸ میلیاردی قرارداد‌های هزاردستان چیست؟/ اکبر طبری: خرید سهام را تکذیب می‌کنم پولشویی با ثبت ملک ۶۴ میلیاردی به نام خانم خانه دار شگرد مخوف متهمان برای طلبکار شدن از بانک سرمایه/ گران‌نمایی زمین‌های برهوت و تصاحب املاک مرغوب بانک باز هم فساد مالی در بانک سرمایه/ این بار پرونده ۶۸۹ میلیاردی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسول قهرمانی اکبر طبری دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود