Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان اصفهان گفت: مبارزه با مفسدین خط قرمز دستگاه قضایی است، اگر به دنبال تحقق عدالت اجتماعی هستیم باید مبارزه و برخورد بی‌امان با مفسدین انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوانسار، محمد اصفهانی امروز (سه‌شنبه) در مراسم معارفه دادستان جدید خوانسار اظهار کرد: اگر در دستگاه قضائی مردمی بودن و انقلابی بودن را رعایت کند تحول بزرگی در دستگاه قضا ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر مبنای کار قَضاوت بر اساس دین و اصول انقلاب نباشد ارزش ندارد، گفت: نیروهای صالح و فاضل در دستگاه قضائی باید انتخاب شوند، نیروی انسانی صالح مهمترین عنصر تحول در دستگاه قضائی است، دست ناپاک نمی‌تواند جامعه را پاک کند.

دادستان اصفهان گفت: برخورد قاطع و بدون ملاحظه در دستگاه قضائی باید در رابطه با هر فردی باید صورت گیرد تا اگر فسادی اتفاق افتاد و مستنداتی قوی در جرم وی وجود داشت بدون بدون نگاه به سمت و منصب برخورد شود.

اصفهانی تأکید داشت: جوانانی که انگیزه انقلابی دارند مایه تحول در دستگاه قضائی هستند، الویت‌های امسال دستگاه قضائی تکریم ارباب رجوع، مبارزه با فساد برای ریشه کن شدن بسترهای فساد است.

وی گفت: مبارزه با مفسدین خط قرمز دستگاه قضائی است، اگر به دنبال تحقق عدالت اجتماعی هستیم باید مبارزه و برخورد بی‌امان با مفسدین انجام شود.

دادستان اصفهان متذکر شد: امسال در راستای تأمین نیاز کشور به ماسک و مواد ضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی تمام مردم و مسئولان جهش تولید را عملیاتی کردند، اگر این همدلی و هم افزایی در سایر کارها صورت گیرد مشکلات برطرف می‌شود، اختلاف کاری پیش نمی‌رود و فقط ضرر به مردم و جامعه می‌زند.

اصفهانی تصریح کرد: جهادی عمل کردن مشکلات را حل می‌کند، حمایت از تولید کننده و برخورد با مخلان نظم و امنیت در دستور کار دستگاه قضائی است، با سارقین مسلح بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: دستگاه قضائی از تولید کنندگان در جهت رفع موانع تولید حمایت می‌کند و در این راستا الویت دستگاه قضائی مبارزه با قاچاق کالا و واردات بی‌رویه کالا، مبارزه با مفسدان و رشوه خواران و اصلاح نظام بانکداری است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات سه ساله محمود خلیلیان قدردانی و محمد قاسمی دادستان به سمت دادستان خوانسار منصوب شد.

کد خبر 429159

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادستان اصفهان خوانسار تكريم و معارفه مبارزه با فساد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل

سردار جواد تقوی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرحله جدید این طرح سراسری امسال با اولویت نظارت و پایش انبار‌ها و محل دپو کالای قاچاق، با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در استان اردبیل اجرا شد.

او با اشاره به تلاش مسئولانه و جهادی پلیس استان اردبیل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، اظهار کرد: در این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان اردبیل موفق شد، ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، چهار هزار متر پارچه، ۲۵ تن گندم و هفت تن و ۵۶۰ کیلوگرم آرد کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل کشف ۶ تن انواع چوب آلات جنگلی، چهار تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۸۰ هزار بسته قهوه، یک دستگاه موتورسیکلت، ۱۲۰ قوطی نوشابه خارجی، ۲۸۰ لیتر سوخت و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع دیگر کالای قاچاق را از جمله دیگر کشفیات ماموران نیروی انتظامی استان اردبیل در این طرح عنوان کرد.

سردار تقوی اظهار کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را در مجموع ۵۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال اعلام کردند.

او بیان کرد: با اجرای این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل ۱۳ نفر دستگیر و ۱۰ دستگاه خودرو چاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به پلمب ۲ انبار در این طرح با دستور مراجع قضایی، اضافه کرد: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شدند.

سردار تقوی ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری