Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:23:41 GMT

لواندوفسکی: تصور چنین درخششی هم نداشتم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۳۴۳

لواندوفسکی: تصور چنین درخششی هم نداشتم

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد تصور چنین کارنامه ای را در گذشته نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در حال سپری کردن بهترین فصل دوران ورزشی اش است و در هفته های بعد از آغاز دوباره فوتبال نیز بارها موفق به گلزنی شده است. این ستاره لهستانی در مصاحبه با فرانس فوتبال در مورد این روند و البته دیدار مقابل چلسی در لیگ قهرمانان صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "دیدار رفت مقابل چلسی؟ این یک نمایش غیرقابل باور و فوق العاده از سوی بایرن مونیخ بود. بدیهی است که این فقط بازی رفت بود و ما هنوز یک مسابقه دیگر برای صعود به دور بعد داریم. من موفق شدم در آن دیدار گلزنی کنم و اینگونه به تیمم کمک کردم که برای من این موضوع مهم است.

 

 

به ثمر رساندن چهار گل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان یا پنج گل در 9 دقیقه چیزی است که من در زندگی ام حتی نمی توانستم در مورد آن تصور کنم. ارائه عملکردی خاص، شکستن رکورد، داشتن جایگاه تاریخ فوتبال طی 40 الی 50 سال، مواردی است که حتی نمی توانم در موردش توضیح دهم.

 

تکنیک پنالتی زدن؟ این هنوز هم یک راز است (می خندد). اگر کل روند را توضیح دهم، دروازه بان ها ترفند ظریف من را خواهند فهمید. فکر می کنم من اولین بازیکنی بودم که روش زدن پنالتی را کمی تغییر دادم."

بایرن مونیخ چلسی روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ چلسی روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس

باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی از پیراهن اول خود برای فصل آینده رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن‌ جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل 25-2024 به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)