Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:34:29 GMT

کردستان|پیکر مطهر مرزبان شهید علی خلیلی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۶۳۵

کردستان|پیکر مطهر مرزبان شهید علی خلیلی تشییع شد

پیکر مطهر مرزبان شهید استواردوم «علی خلیلی» با حضور مسئولان و مردم در بانه تشییع و در قروه به خاک سپرده شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، پیکر مطهر مرزبان شهید استواردوم «علی خلیلی» عصر امروز با حضور فرماندهان، نیروهای نظامی و انتظامی و همرزمان شهید، مسئولان، مردم قدرشناس و همیشه در صحنه و خانواده‌های معظم شهدا در این شهر تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر مرزبان شهید «علی خلیلی» پس از برگزاری مراسم، به محل زادگاهش در قروه منتقل و در آنجا از مقابل نیروی انتظامی به‌سمت مزار شهدای این شهر رهسپار و پس از اقامه نماز در مزار خود آرام گرفت.

گفتنی است؛ شهید «علی خلیلی» روز گذشته حین کنترل و پایش نوار مرزی با کاروان قاچاقچیان مسلح حامل مشروبات الکلی در بانه درگیر و به شهادت رسید.

جزئیات درگیری مرزبانان با اشرار و قاچاقچیان مسلح در بانه؛ یکی از مرزبانان به شهادت رسید/ بازداشت 3 قاچاقچیفرمانده مرزبانی کردستان:از همه توان برای «حفظ مرزها و خدمت به مرزنشینان» استفاده می‌کنیم

انتهای پیام/491/ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکر مطهر مرزبان شهید علی خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۴۸ دستگاه تلفن همراه آیفون به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مرز بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 747644

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت