Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: با توجه به قیمت بالای دام و احتمال سرقت دام توسط سارقان از دامداران درخواست می‌شود تا مراقبت بیشتری را دام‌های خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، سیداصغر تقوی در ظهر امروز جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: قیمت بالای دام باعث می‌شود تا برخی از افراد سودجو و سارق، به قصد کلاه‌برداری و یا سرقت، دامداری‌های سطح شهرستان را زیر نظر بگیرند تا بتوانند سرمایه مردم را در غفلت به سرقت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین افزود: طی ماه‌های گذشته، ۲۱ مورد سرقت احشام و ۲ مورد سرقت طیور در بخش جوادآباد و ۱۲ مورد سرقت احشام و ۸ مورد سرقت طیور در بخش مرکزی شهرستان رخ داده که با تشکیل پرونده و پیگیری‌های صورت گرفته توسط نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، بخشی از این دام‌ها کشف و به صاحبانشان باز گردانده شده است.

وی اظهار کرد: اکثر مناطقی که در آن سرقت رخ داده، فاقد دوربین، نگهبان و حفاظت فیزیکی استاندارد بوده‌اند و این کمبودها، سارقان را در اجرای نقشه سرقت یاری می‌کند.

تقوی تأکید کرد: دامداران باید از به کارگیری اتباع افراد فاقد مجوز در امر نگهبانی دامداری‌ها خودداری کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمامی روستاهای دارای دهیاری شهرستان ورامین در دو بخش مرکزی و جوادآباد به دوربین‌های مداربسته مجهز شده‌اند و ورودی و خروجی این مناطق به صورت تصویری پایش می‌شود.

وی از نیروی انتظامی خواست تا با افزایش گشت‌های پلیس در مناطق مختلف، از وقوع سرقت به ویژه از دامداری‌ها جلوگیری کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین با تأکید بر لزوم ممانعت از فروش اینترنتی طلا و جواهر گفت: این اقدام، بستر مناسب برای برخی از تخلفات از جمله سرقت را فراهم می‌کند و لازم است از این نوع معاملات پیشگیری شود.

تقوی افزود: با توجه به آمار ارائه شده از دیگر شهرستان‌ها، آمار سرقت ها از طلافروشی‌ها در برخی از مناطق افزایش یافته که خوشبختانه با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی هیچ موردی از سرقت طلافروشی در شهرستان ورامین گزارش نشده است.

وی بر ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات کمیسیون پیشگیری از سرقت از سوی دستگاه های اجرایی تصریح کرد و افزود: اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده و استفاده از تجهیزات امنیتی برای صنوف حساس نظیر طلافروشی ها،صرافی‌ها وبرخی اصناف درراستای پیشگیری از سرقت ضروری است.

تقوی مهمترین وظیفه هر حاکمیت سیاسی را برقراری امنیت عنوان کرد و افزود :اقدامات پیشگیرانه باید بیش از پیش اجرا شود تا منجربه وقوع جرائم مختلف از جمله سرقت نشود.

معاون سیاسی فرماندار ورامین تأکید کرد: تمامی واحدها مکلف هستند همکاری لازم را در خصوص برقراری امنیت داشته باشند و با واحدهای متخلف برخورد قانونی می‎شود چرا که با بروز هر جرم به ویژه سرقت، علاوه بر موضوع مال‌باختگی، امنیت روانی جامعه و شهر نیز به مخاطره خواهد افتاد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ورامین سرقت نیروی انتظامی دامداران سرقت ورامین نیروی انتظامی دامداران مورد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر

آفتاب‌‌نیوز :

نکات مراقبتی پس از مصرف یک فرآورده، رعایت و اجرا شود (به ویژه مصرف ضد آفتاب ها)؛ به عنوان مثال سرم‌های پوستی حاوی رتینول که برای کاهش تیرگی و رفع چین و چروک صورت و بصورت بدون نسخه در اختیار قرار می‌گیرد، می‌تواند باعث افزایش حساسیت بافت پوست به نور خورشید شود؛ بنابراین توصیه می‌شود پس از مصرف این فرآورده (در طول روز) از ضد آفتاب‌ها استفاده کرد.

از مصرف بیش از میزان توصیه شده محصولات خودداری شود؛ برای نمونه، مصرف بیش از حد برخی فرآورده‌های لایه بردار حاوی سالیسیلیک اسید یا گلایکولیک اسید که برای بهبود خطوط ریز و اسکار آکنه (جای جوش) عرضه می‌شود، می‌تواند منجر به قرمزی پوست، التهاب و کاهش تولید چربی سطح پوست شود.

به زمان مناسب مصرف هر فرآورده توجه شود؛ به طور مثال اگر مصرف همزمان سرم‌های پوستی حاوی ویتامین C و رتینول (هر دو به منظور جوانسازی و رفع تیرگی پوست) در برنامه مراقبت پوستی فرد باشد، باید زمان مصرف سرم ویتامین C به صبح و زمان مصرف سرم رتینول به شب موکول شود.

در هر برنامه مراقبت پوستی باید مرطوب کننده سازگار با نوع پوست را تهیه کرد؛ این امر علاوه بر حفظ شادابی پوست، منجر به جذب مناسب‌تر فرآورده‌های پوستی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان