Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:40:32 GMT

برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان با حساسیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۸۲۹

برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان با حساسیت دنبال شود

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه سلماس گفت: اگر برنامه ریزی درستی برای گذران اوقات فراغت نشود زمینه ساز بسیاری از انحرافات می شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امروز ۲۷ خرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت:  در سیره و سنت ائمه اوقات فراغت بهترین و مناسبترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهاست و اگر برنامه ریزی درستی برای آن نشود زمینه ساز بسیاری از انحرافات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قشر جوان و نوجوان در شرایط رشد قرار دارند و برنامه ریزی برای اوقات فراغت آنان باید باتوجه به این حساسیت‌ها باشد، افزود: برخی خانواده ها به اوقات فراغت فرزندانشان سطحی می نگرند و دقت کافی در این خصوص ندارند که باعث ضرر و زیان های بعدی در حوزه زندگی فردی و اجتماعی می شود.

حجت الاسلام طباطبایی اظهار کرد: پیشنهاد داریم در سازماندهی اوقات فراغت برای اقشار جوان و نوجوان جامعه مان توسط ارگانها و سازمانهای مختلف ، بحث کیفیت بخشی به فعالیت ها حتما مورد توجه مسئولین باشد و با تجمیع امکانات و برنامه ها ، زمینه اجرای باکیفیت برنامه های اوقات فراغت را بجای اجرای برنامه های موازی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرع مقدس اسلام هم درخصوص بحث تقسیم بندی زمانهای روزانه برای انجام کارها و اوقات فراغت تاکیدات بسیاری دارد، اظهار کرد: متاسفانه قرآن در میان ما مسلمانان غریب واقع شده و علی رغم اینکه تمام دستورات زندگی و مطالب و پند و اندرزهای حکیمانه و سازنده و نیازهای بشر را دربرگرفته اما بکارگیری توصیه های این کتاب هدایت در زندگی ما کمرنگ شده است.

حجت الاسلام طباطبایی با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم(ص) در حدیث ثقلین نیز بر قرآن تاکید کرده است چراکه قرآن کتاب هدایت ما انسانهاست، تصریح کرد: حوزه علمیه شهرستان سلماس در بحث قرآن از سرامدان این حوزه در سطح کشور است و طرح قرائت و تفسیر مفاهیم قرآن در برنامه روزانه طلاب و اعضای حوزه وجود دارد.

امام جمعه سلماس خاطرنشان کرد: باید برای نشر معارف قرآن و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه از طُرُق فرهنگی تلاشی بیش از پیش داشته باشیم.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه تک تک مسئولان در قبال قرآن و نشر مفاهیم آن در زیرمجموعه خود مسئولند، خارنشان کرد:  آمادگی داریم برای تمامی مساجد و مدارس و کلاسها در سنین مختلف در خصوص اموزش قرائت و تفسیر قرآن اساتید برتر کشوری معرفی و از ظرفیتشان استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا؛ وی افزود: امسال باتوجه به اینکه تعطیلات دانش آموزان در ایام جاری به علت بیماری کرونا بیشتر شد و در بحث آموزش مجازی دانش اموزان به گوشی های اندروید مجهز شدند، ما مسئولان و خانواده ها باید مراقبت های لازم در زمینه پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی از طریق این گوشی ها را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اوقات فراغت فضای مجازی اوقات فراغت برنامه ریزی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است