Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:23:05 GMT

بانوی بوشهری قهرمان مسابقات شطرنج آنلاین کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۹۱۲

بانوی بوشهری قهرمان مسابقات شطرنج آنلاین کشور شد

بانوی بوشهری عنوان نخست اولین دوره رقابت های شطرنج آنلاین کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نخستین دوره رقابت‌های شطرنج آنلاین هفتگی جهت بالا بردن سطح کمی و کیفی نابینایان و کم‌بینایان با حضور 29 ورزشکار از 13 استان برگزار شد.

این رقابت‌ها که در پنج دور و به روش سوئیسی با زمان 15 دقیقه و 51 ثانیه برگزار شد در پایان فریبا زنده بودی از بوشهر با پنج امتیاز جایگاه نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و حمزه مصلح از خوزستان با چهار امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین دوره رقابت‌های شطرنج آنلاین هفتگی که با حضور استانهای بوشهر، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان، البرز، تهران، گلستان، سمنان و توابع تهران برگزار شد فریبا زنده بودی در خصوص سطح کیفی این رقابت‌ها به خبرنگار فارس گفت: این رقابت‌ها در سطح خیلی خوبی برگزار شد و ملی پوشان و بازیکنان با سابقه‌ای حضور داشتند که تجربه خیلی خوبی بود.

وی ضمن گلایه از مسؤولین هیأت نابینایان و کم بینایان تصریح کرد: اطلاع رسانی و حضور در رقابت‌ها را از دوستان خود مطلع می شویم؛ تمام هزینه‌های رقابت‌های داخلی بر عهده خود ما است و مسؤولین هیچگونه حمایتی نمی‌کنند و نبود بودجه را بهانه می‌کنند. تمامی عناوین کسب شده به واسطه تلاش و پشتکار خود ورزشکاران است.

ملی پوش بوشهری با اشاره به اینکه در استان پتانسیل خوبی در این رشته داریم افزود: امیدواریم با حمایت مسؤولین ورزش بستر مناسبی برای حمایت از این قشر از ورزشکاران فراهم شود تا توانایی‌ها آنها بیشتر به چشم آید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر شطرنج سیستان و بلوچستان خوزستان بوشهر سیستان و بلوچستان خوزستان شطرنج نابینایان کم بینایان آنلاین شطرنج آنلاین رقابت ها برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند