Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:50:28 GMT

شکست ساوجی ها مقابل قرمزپوشان پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۸۱۱۸

شکست ساوجی ها مقابل قرمزپوشان پایتخت

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در دیداری تدارکاتی مقابل پرسپولیس تهران شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه عصر امروز دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و خوشه طلایی ساوه در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 0 به سود قرمز پوشان پایتخت به اتمام رسید.

مهدی عبدی، مهدی ترابی و علی علیپور گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند ضمن اینکه در دقایق پایانی نیمه اول علیرضا بیرانوند دروازبان پرسپولیس موفق شد پنالتی بازیکنان خوشه طلایی را با موفقیت مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم خوشه طلایی همچنین در بازی قبلی خود که روز پنجشنبه مقابل استقلال تهران برگزار شده بود موفق شد این تیم را در تهران با نتیجه 2 بر 2 متوقف کند.

پرویزی مدیرعامل تیم خوشه طلایی در حاشیه این دیدار از احتمال برگزاری یک دیدار تدارکاتی دیگر قبل از شروع بازی های لیگ یک خبر داد و گفت: طبق برنامه اعلامی سرمربی پیش میرویم و احتمال دارد یک دیدار دیگر را برای حضور قدرتمند در دیدارهای باقیمانده لیگ 1 برگزار کنیم که طی روزهای آینده تصمیم گیری در این خصوص انجام خواهد شد.

گفتنی است نماینده ساوه در لیگ دسته اول فوتبال کشور در حال حاضر با 45 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ یک جای داشته و امید زیادی را برای صعود به لیگ برتر دارد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال علیرضا بیرانوند لیگ برتر پرسپولیس فوتبال علیرضا بیرانوند لیگ برتر خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند