Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه شهردار پاسخگوی شورای شهر باشد نه افراد خاص گفت: شهردار باید تکلیف منبع هدایای میلیونی به شورای شهر را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محسن حق‌شناس عضو شورای اسلامی شهر قزوین امشب در نطق پیش از دستور شورای شهر با تسلیت شهادت اما جعفر صادق(ع) اظهار کرد: فقه امروز وامدار کلام امام جعفر صادق(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تربیت 4 هزار شاگرد در اوج خفقان دوران عباسی از بزرگترین اقدامات آن حضرت(ع) بود تا جایی که اثر آن را امروز نیز می‌بینیم افزود: امانت داری و صداقت از جمله ویژگی‌های امام صادق(ع) بود که نیاز امروز جامعه ما نیز محسوب می‌شود.

حق‎شناس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد طاهرخانی شهردار قزوین بیان کرد: شهردار، منتخب شورای شهر است و باید خود را منتسب شورا بداند اما عملکرد او به گونه‌ای بوده که گویا سرسپرده شخص خاصی است.

وی تصریح کرد: شهرداری که از شورا 5 رای مثبت گرفته باید به جای توجه به یک شخص خاص به نظرات شورای شهر توجه کند.

این عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: شهردار باید به صراحت به این سوال پاسخ دهد که منبع هدیه نقدی 10 میلیون تومانی به مناسبت سال نو، حواله دو میلیون تومانی کت و شلوار و حواله هدیه ساعت از کجاست؛ این در حالی‌است که در هنگام بازگرداندن این هدایا این سوال را پرسیده‌ام اما تا به امروز پاسخی دریافت نکرده‌ام.

وی ادامه داد: در شرایطی که استان قزوین با مشکلات بهداشتی عدیده‌‎ای روبرو بود اهدا ۱۰۰ فشارسنج به دانشگاه علوم پزشکی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان توسط شورا تصویب می‌شوداما فقط 50 دستگاه به علوم پزشکی واگذار شده و 50 دستگاه دیگر به عنوان هدیه به افراد خاصی اهداء شده است.

حق‌شناس گفت: شهردار باید پاسخ دهد که چرا و به چه صورتی از افراد فاقد شرایط احراز در مشاغل حساس شهرداری استفاده شده و این افراد چگونه سردمدار سازمان‌های مهم شهرداری شده‌اند.

وی اظهار کرد: در پروژه‌هایی همچون هفت‌سنگان و شهرک اندیشه سهم شهرداری از تفکیک انجام نشده و سهم شهرداری عملا پوچ و باطل شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: انتخاب مدیران شهرداری حق شهردار است اما این انتصاب‌ها جهت و اهمیت کار از سوی شهردار را نشان می‌دهد کما اینکه انتصاب اخیر در باغستان نشان داد که باغستان این سرمایه ملی چه میزان برای شهرداری اهمیت دارد.

وی در پایان یادآور شد: شهردار در شرایطی که به واسطه افزایش قیمت سهام قیمت مسکن در قزوین رونق یافته بود منصوب شد اما هنوز هیچ اقدامی در رابطه با لایحه دوفوریتی در رابطه با املاک صورت نگرفته است و دلیل آن سوال برانگیز است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر قزوین شهردار شهادت شورای شهر قزوین محسن حق شناس سیاوش طاهرخانی عضو شورای اسلامی شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد