Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز مهدوی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد مقابله با بیماری کرونا مقرر شد وسائط نقلیه عمومی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی خدمات ارائه دهند.

وی افزود: استفاده از ماسک برای کارکنان در همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مردم استفاده شود، گفت: ضدعفونی معابر به صورت هدفمند توسط سپاه، بسیج و شهرداری انجام شود.

وی تصریح کرد: انتشار آگهی و اعلامیه‌های ترحیم در فضای مجازی، برای جلوگیری از تجمعات ممنوع بوده و برگزاری مراسمات مذهبی و ترحیم در تمامی مساجد و حسینیه‌ها ممنوع است.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: تمام تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت خود و رعایت موارد بهداشتی خدمات ارائه دهند و میادین میوه و تره بار باید با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی خدمات ارائه دهند.

وی افزود: در بازار مسقف تبریز، پاساژها و تمام مراکز خرید استفاده از ماسک برای فروشندگان و عموم مردم الزامی است.

فرماندار شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های تخصصی بدون دعوت عمومی برگزار شوند.

وی گفت: اتراق و تجمع در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع می‌باشد و شهرداری در این مراکز اقدام به پخش پیام‌های بهداشتی کند.

وی افزود: اکیپ‌های متشکل از نیروی انتظامی، نماینده فرمانداری، عوامل شهرداری و شبکه بهداشت اقدام به نظارت‌های بهداشتی مستمر بر تمام واحدها، ادارات و حمل و نقل عمومی خواهند کرد.

کد خبر 4951538

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز فرمانداری تبریز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی خدمات ارائه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد