Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی(افق) آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) از برگزاری نمایشگاه مجازی تولیدات صنایع دستی اقشار آسیب دیده به صورت رایگان و عام المنفعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «آمنه قاسمی» گفت: این نمایشگاه به کوشش مرکز فرهنگی افق در امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) استان تهران و با همکاری اداره کل اوقاف شمالغرب تهران، كارگروه كارآفريني انجمن توسعه راهبردي ملل و گروه حاميان كسب و كار خلاق در صنايع دستي (حامی شهر) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز افق آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی در تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها سبب شد که بخشی زیادی از كارآفرينان و هنرمندان، به ويژه زنان سرپرست خانوار يا زنان بد سرپرست، نتوانند محصولات خود را طبق روال هر سال در بازارچه هاي بهاره و حمايتي عرضه کنند.

مدیر اجرایی نمایشگاه افزود: یکی از اهداف مركز افق آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) آموزش، كارآفريني و حمايت از زيرمجموعه هاي فرهنگي و موثر است و ما با برگزاری این همایش تلاش کردیم ضمن معرفی هنرمندان و کارآفرینان شاخه هاي مختلف هنری، فرصتي برای همکاری،  افزايش امید و روحيه و توانمندسازي هنرمندان و کارآفرینان خانگی ایجاد نماییم.

آمنه قاسمی ادامه داد: برگزاری اين نمايشگاه فرصتی برای تبليغ و مشاوره رايگان، جلب كمك فرهنگي و معنوي و ارائه محصولات تولید شده توسط هنرمندان و هنرجویان مرکز افق امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) است.

وی افزود: درميان آثار دهها اثر ارسالي، ٤٠ اثر پذیرفته شد و 10 نفر از شرکت کنندگان به مرحله نهایی راه یافت و با رای هيأت داوران از سه اثر برگزیده تقدیر شد.

وی در تشریح شاخصه های داوری آثار گفت:سن شركت كنندگان، تعداد هنرها، سابقه فعاليت، برند سازي، نوع كارآفريني (خيريه، گروهي، انفرادي) از جمله شاخص های امتیازدهی این نمایشگاه بوده است./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کار کارگاه کارآفرینی امامزادگان عینعلی و زینعلی عینعلی و زینعلی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل