Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی روز سه شنبه در نشست بررسی فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در فضای مجازی قم تصریح کرد: معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در واقع می‌خواهد نقش هماهنگ‌ کننده، تجمیع کننده و پشتیبانی فعالیت‌های مختلف در فضای مجازی دفتر را ایفا کند.

وی با اشاره به این که ثمره صرفه جویی ها در فضای مجازی هزینه خواهد شد، اظهار داشت: هیات امناء تصویب کرد که هرگونه صرفه‌جویی در هزینه‌ها که به هر دلیلی در دفتر اتفاق می‌افتد، اولویت اول صرف آن برای هزینه‌ها در فعالیت فضای مجازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی تاکید کرد: یکی از کارهایی که این معاونت باید انجام بدهد، هم‌افزا کردن و به میدان آوردن بخش هایی است که می‌توانند در جریان‌سازی یا حداقل انجام عملیات پرحجم، تأثیرگذار و مؤثر ایفای نقش کنند، که بحث تأمین زیرساخت ها و موضوع های مرتبط ذیل همان است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اشاره به این که مزیت نسبی در فضای مجازی باید حفظ شود، افزود: بخش قابل توجهی از برنامه ریزی های دفتر باید به سمت فعالیت‌های آموزشی برود و در این راستا باید یک نیازسنجی محیطی در خصوص انواع و اقسام فعالیت‌های آموزشی با گروه‌های مخاطب متنوع انجام شود.

واعظی، آموزش و تبلیغ را از جمله ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی دانست و اظهار داشت: وجود دانشگاه باقرالعلوم(ع) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ایجاد زیرساخت های مهم فناوری، توانمندکردن گروه‌های تبلیغی فضای مجازی و همچنین یک لشکر از مبلغان از جمله ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی است.

اظهارات رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حالی است که در روزهای اخیر مباحثی در این خصوص بین موافقان و مخالفان فضای مجازی داغ شده است. / 

برچسب‌ها حوزه علميه قم دفتر تبلیغات اسلامی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم دفتر تبلیغات اسلامی فضای مجازی حوزه علميه قم دفتر تبلیغات اسلامی فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان