Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:55:23 GMT

شهریه مدارس غیردولتی بر اساس سال گذشته پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۹۱۴۶

شهریه مدارس غیردولتی بر اساس سال گذشته پرداخت می‌شود

احمد اسکندری نسب شبانگاه سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تحصیل بیش از ۱۹ درصد دانش‌آموزان استان در مدارس غیردولتی  افزود: به منظور پیگیری وضعیت ثبت‌نام و روند تحصیل دانش‌آموزان در مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان  کمیته نظارت بر مدارس غیر دولتی در قالب پروژه مهر  تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افزایش شهریه‌ها مطابق الگوی شهریه خواهد بود تصریح کرد: میزان افزایش شهریه بعد از اعلام شورای سیاست‌گذاری مدارس غیر دولتی کشور اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدیران مدارس غیر دولتی موظف هستند پوستر نرخ شهریه را در معرض دید اولیا و مراجعین قرار دهند.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه دریافت هزینه خدمات از قبیل تغذیه بین روز، لباس متحدالشکل، ایاب ذهاب و هزینه کلاس‌های تابستانی و فعالیت‌های غیر درسی باید با هماهنگی و موافقت انجمن اولیا و مربیان مدرسه و کسب موافقت شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی منظقه یا شهرستان اخذ شود تاکید کرد: استفاده از این خدمات کاملاً اختیاری بوده و دریافت هر گونه وجهی تحت این عناوین در هنگام ثبت نام ممنوع است.

وی توانمندسازی کارکنان مدارس غیردولتی را ضرورتی انکارناپذیر در راستای ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانست.

برچسب‌ها کرمان شهریه مدارس غیر دولتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهریه مدارس غیر دولتی کرمان شهریه مدارس غیر دولتی مدارس غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ مراسم تجلیل از بانوان فعال عرصه کار و تولید در هفته کار و کارگر انجام شد. زنان نخستین تربیت کننده جامعه به شمار می‌روند و در دولت سیزدهم برای اولین بار کمیته زنان و خانواده ستاد هفته کار و کارگر تشکیل شده که امسال سومین سال فعالیت این کمیته محسوب می‌شود.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: فعالیت کارآفرینان که به حوزه اشتغال اهتمام ویژه دارند جای بسی خرسندی دارد. کار، تولید اساساً عزت و اقتدار انسان است و بستر بالندگی انسان را فراهم می‌کند.

وی افزود: حضور گسترده بانوان در مجموعه کارگری از دیگر موفق‌های دیگری است. دنیا می‌داند در فرهنگ و تمدن اسلامی، زنان از جایگاه والایی برخوردارند. بر اساس آیه ۱۳ سوره حجرات تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد. خداوند می‌فرماید، ما انسان‌ها را از جنس مرد و زن خلق کردیم و برای شناخت. اما گرامی‌ترین انسان با تقواترین است و یکی از جلوه‌های تقوا، کوشش و تلاش و توسعه اشتغال است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف بوده که بر اساس آمار از ۱۶ میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی در بخش کارگری، بیش از ۳ میلیون نفر بانوان کارگر هستند. همچنین سرآمدترین اساتید دانشگاه، پرستار و معلم از جامعه زنان بوده که جای تقدیر دارد.

مرتضوی با اشاره به شعار سال ادامه داد: جهش تولید با مشارکت و همراهی مردم مساله امسال است. اساساً در حوزه اقتصاد اسلامی و بر اساس اصول ۴۳ و ۴۴ اقتصاد ایران به ۳ دسته دولتی، خصوصی و تعاونی تقسیم شده است. اقتصاد مدیون دست‌های توانمند نیروی انسانی است. بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب بیش از ۸۰ درصد اقتصاد باید دست بخش خصوصی باشد.

وی اضافه کرد: جهش تولید یعنی حرکت خارق‌العاده که نیاز به کوشش دارد. ما به عنوان کارگزار نظام باید تلاش کنیم برای فعالیت بخش خصوصی بسترسازی کنیم و موانع تولید رفع شود. اگر می‌خواهیم فرمان رهبری جامه عمل بپوشد باید از دولت شروع شود و ما آمادگی داریم دستان کارگران و کارفرمایان را به گرمی فشاریم.

وزیر کار در پایان عنوان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم است اگر تولید با همراهی مردم باشد بسیاری از مفاسد پاک می‌شود زیرا سرمایه برای بخش خصوصی بوده که افراد با انگیزه بیشتر فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 6090858 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند