Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه شهرستان اسلام‌آبادغرب قطب تولید چغندرقند در استان کرمانشاه است، گفت : چغندر تولیدی در این استان نه فقط از نظر کمیت، بلکه از نظر کیفیت هم سرآمد است.

او با اشاره به عیار بالای چغندر قند تولیدی در شهرستان اسلام آبادغرب، گفت : چغندرقند تولیدی در این شهرستان به دلیل عیار بالایی قند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه کارخانه‌های قند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آبادغرب افزود: این شهرستان بیشترین سطح زیرکشت و تولید چغندرقند در استان کرمانشاه را دارد.

او با بیان اینکه امسال حدود ۳۴۰۰ هکتار از اراضی شهرستان اسلام آبادغرب زیر کشت چغندر قند رفته، گفت: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۲۰۰ هزار تن چغندر قند در این شهرستان تولید شود.

او متوسط عملکرد مزارع چغندر قند را ۶۰ تن در هکتار عنوان کرد که عدد قابل توجهی است.

کریمی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد چغندرقند تولیدی در شهرستان اسلام آباد غرب در کارخانه قند فعال در همین شهرستان فرآوری می‌شود، گفت: ۱۰ درصد دیگر تولیدات این شهرستان برای فرآوری به کارخانه قند بیستون و یا کارخانه‌های قند دیگر استان‌ها فرستاده می‌شود.

او با بیان اینکه شهرستان اسلام آباد غرب بعد از شهرستان کرمانشاه که بزرگترین شهرستان کشاورزی کشور است، بیشترین سطح و تولیدات کشاورزی استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده، گفت: سالانه بیش از ۳۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان اسلام آباد غرب تولید می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی میادین میوه و تره بار محصول کشاورزی اراضی کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب شهرستان اسلام آباد استان کرمانشاه اسلام آباد غرب چغندر قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب