Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:57:26 GMT

موازی کاری آفت جدی دستگاه‌های فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۹۲۸۲

موازی کاری آفت جدی دستگاه‌های فرهنگی است

فریبرز نجفی مهر سه شنبه در اولین جلسه معاونین فرهنگی ادارات استان که به منظور هماهنگی بین بخشی و هم اندیشی درباره تبیین مدلی برای کارهای مشترک فرهنگی تشکیل شد، اظهار داشت: مدیران میانی ادارات و فرهیختگانی که منصب معاون فرهنگی را در اختیار دارند می توانند با به اشتراک نهادن ایده ها و انتقال تجارب خود، مقدمات هم افزایی را برای ارتقاء فرهنگ جامعه فراهم نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از تشکیل این کارگروه، مسأله یابی فرهنگی و یافتن راهکارها برای تدوین برنامه های کاربردی و حل مسائل و مشکلات است.

نجفی مهر با بیان اینکه این جلسه برای نخستین بار و در راستای تاکید و توجه استاندار به مقوله فرهنگ، باحضور نقش آفرینان اصلی ادارات در عرصه فرهنگ و هنر، تشکیل شده، گفت: درصددیم در نشست های ماهیانه این کارگروه، علاوه بر تعریف پروژه های مهم فرهنگی برای اجرا در مقاطع زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در سطح استان، به چاره اندیشی برای خاتمه دادن به موازی کاری بین دستگاه های فرهنگی، توجه به سازمان های مردم نهاد برای انجام فعالیت های فرهنگی، اجرای برنامه های فرهنگی هنری در متن محلات حاشیه نشین، مصون نگه داشتن نهادخانواده از تعرض پدیده های نوظهور بپردازیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در این کارگروه به موضوعاتی مانند جلوگیری از گسست میان نسلها، آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس و جلوه های ایثار و فداکاری و مواسات در آن دوران، فرهنگ سازی مناسب برای مقابله با قانون گریزی و ترویج غیبت، دروغ، تضییع حق الناس و نادیده گرفتن حقوق دیگران در سطح جامعه، توجه به اقتصاد فرهنگ و ایجاد مشوق هایی برای تولید محصولات فرهنگی، ایفای نقش دانشگاه ها در توسعه فرهنگی استان و تشکیل جلسات مشترک میان دانشگاه ها و ادارات فرهنگی،  نیز پرداخته می شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟