Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- جی اِی سی (جَک) از یک شاسی بلند کوچک با نام جایوئه اکس4 رونمایی کرده است. این محصول از موتور 1.5 لیتری توربو استفاده می کند و استاندارد زیست محیطی CN-6b را نیز همراه خود دارد.

در بحث نمای ظاهری، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید جک زبان طراحی جدید خود را در قسمت دماغه به نمایش گذاشته که البته مشابه آن را در بسیاری از محصولات آینده نگر چینی مشاهده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمای عقب نیز الگوی تی شکل چراغ های اصلی بازهم یک ایده تکراری است که مدتها قبل توسط برندهای مطرحی مانند کادیلاک مورد استفاده قرار گرفته است.

از منظر اعداد؛ این خودرو برابر با 4410 میلیمتر در طول، 1800 میلیمتر در عرض و 1660 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2620 میلیمتر است.

کابین

در فضای داخل کابین همانند سایر محصولات خودرویی چین؛ یک محیط پر زرق و برق پیش روی کاربر قرار می گیرد اما برای قضاوت در رابطه با کیفیت مواد بکار رفته در آن باید خودرو را نزدیک مورد بررسی قرار داد.

جایوئه امکاناتی مانند: فرمان جدید 3 پره با دکمه های کنترلی کامل، نمایشگر اصلی 10.25 اینچی متحرک ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال بین نشانگر سنتی آمپر، پشتیبانی از فرمان های صوتی، اپلیکیشن اختصاصی تلفن همراه برای کنترل در حالت ریموت  و... را همراه خود دارد.

فیلم جایوئه اکس4 در چاینا اتوشو 2020 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پیشرانه

همانطور که ابتدای مطلب اشاره شد این محصول از موتور 1.5 لیتری استفاده می کند که خروجی آن برابر با 150 اسب بخار و گشتاور نیز برابر با 210 نیوتن متر است. این مجموعه با یک جعبه دنده سی وی تی یا 6 سرعته دستی(با توجه به تریم انتخابی توسط مشتری) هماهنگ می شود.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*معرفی محصول جدید JAC / لیست قیمت تمام تیپ ها (+تصاویر) *شاسی بلند فناورانه چینی با قیمت 28 هزار دلاری (+تصاویر) *معرفی جی3؛ شاسی بلند چینی پیشرفته با قیمت رقابتی(+فیلم و تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0034ov

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جک جی ای سی خودرو عصرایران شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود

مدیر پژوهشی مطالعات تاریخ و فرهنگ پژوهشکده کردستان‌شناسی دانشگاه کردستان گفت: همایشی ملی در مورد شاعر مردمی بلندآوازه و نام‌آشنای منطقه غرب ایران، میرزا احمد داواشی، نوزدهم اردیبهشت در دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مسعود بیننده امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: پژوهشکده کردستان‌شناسی دانشگاه کردستان در نظر دارد در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و همچنین ایجاد بستری برای شکل‌گیری و تقویت گفتمان علمی درباره شاعران و شخصیت‌های فرهنگی مناطق مختلف کردستان در ذیل عنوان سلسله رویدادهای معنوی ایران، همایش ملی میرزا احمد داواشی شاعر نامی منطقه غرب کشور را نوزدهم اردیبهشت سال جاری در دانشگاه کردستان برگزار کند.

وی افزود: از ۴۲ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش میرزا احمد داواشی ۳۱ مقاله جهت ارائه به صورت سخنرانی پذیرفته شده و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

مدیر پژوهشی مطالعات تاریخ و فرهنگ پژوهشکده کردستان‌شناسی دانشگاه کردستان اضافه کرد: در این همایش دو سخنرانی اصلی و ۱۰ پانل تخصصی در طی برنامه‌های همایش اجرا می‌شود.

بیننده با اشاره به زندگی ادبی پربار این شاعر نامی تصریح کرد: میرزا احمد داواشی (۱۳۵۹-۱۲۷۹ ه ش) شاعر شیرین‌سخن، نکته‌سنج، زیباسرا، زیبابین و فصیح واژه است که اشعارش را به زبان کردی و در قالب گویش‌های گورانی-هورامی و سورانی-جافی سروده است.

وی درباره دیگر خصیصه ادبی اشعار این شاعر نامی گفت: میرزا احمد که جزو آخرین اعضای نسل شاعران گوران‌سرای کردستان ایران است در شهر روانسر از توابع استان کرمانشاه چشم به جهان گشوده و قریحه شاعرانگی و استعداد بداهه‌گویش در گستره‌ی جغرافیای فرهنگی این منطقه که طبیعت بکر و زیبای اورامانات، پاوه و جوانرود را شامل می‌شود رشد و نمو یافته است.

دبیر علمی همایش میرزا احمد داواشی اضافه کرد: میرزا احمد که به لقب داواشی معروف است در ذیل اشعارش معمولاً به همان نام خودش یعنی احمد که یکی از نام‌های مبارک پیامبر اسلام (ص) است خود را ندای شاعرانه زده و ختم اشعارش را با بستار زیبای پیامی عمیق و گوهروار می‌آراید، چنین است که لقب داواشی در افواه عامه شهرت دارد و نام احمد همان لقب شعری اوست.

بیننده ادامه داد: بدون شک برگزاری چنین همایش‌هایی فرصتی خواهد بود که از طریق آن شاعران و شخصیت‌های ادبی و فرهنگی ایران در منطقه کردستان معرفی شده و زمینه مناسبی برای تولید متون علمی در مورد آن‌ها و همچنین بستری برای انتشار این یافته‌های علمی و پژوهشی فراهم شود.

وی افزود: این دست از شاعران اگرچه در گستره‌ی وسیع‌تر زبان‌ها و فرهنگ‌های دیگر کمتر شناخته شده هستند، اما صدای زیست جهان واقعی عامه مردم بوده و زبان گویای جامعه و فرهنگ ما به شمار می‌آیند.

کد خبر 751341

دیگر خبرها

  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید