Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدام همتی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص روند آماده سازی این تیم برای ازسرگیری رقابت‌های لیگ نوزدهم اظهار داشت: در دیدار دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان پس از مدت‌ها موفق شدیم یک بازی تدارکاتی را برگزار کنیم. این بازی برای ما پرفشار و مقابل یک تیم خوب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای دوست دارم که بازی کنم و از برگزاری فوتبال لذت می‌برم.  هنگامی که مسابقات تعطیل بود، زمان برای من به سختی سپری می‌شد و باید بگویم بازی مقابل مسجدسلیمان به من خیلی چسبید. طی هفته‌های گذشته تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که در لیگ بهترین نتیجه را بگیریم.

امیدوارم بدون مصدومیت بازی‌های لیگ را آغاز کنیم

او در خصوص تعطیلی سه ماهه رقابت‌های فوتبال و میزان آمادگی بازیکنان تیم پارس جنوبی برای آغاز رقابت‌ها تصریح کرد: از لحاظ بدنی آنچنان افت محسوسی نداریم، چون در تعطیلی به وجود آمده زیر نظر هومن افاضلی به صورت سایبری تمرین می‌کردیم. پس از آن هم ابتدا یک هفته در تهران و ۱۰ روز در جم تمرین داشتیم و به نظرم شرایط بدنی خوبی داریم و امیدوارم که بدون مصدومیت بازی‌های لیگ را آغاز کنیم.

باشگاهی که پول نداشته باشد، تحت فشار قرار می‌گیرد

همتی درباره مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: شرایط کنونی خیلی سخت است. باشگاهی که پول نداشته باشد، تحت فشار قرار می‌گیرد. در تیم ما فقط ایوب چراغی، سرپرست تیم، با جان و دل برای ما کار می‌کند و یک کادر فنی که به شدت  زحمت می‌کشند، کنارمان هستند. اما شرایط برای بازیکنان، بدون داشتن پول، خیلی سخت خواهد بود. بالاخره هر کسی هزینه دارد و با وجود چنین مشکلاتی کار  برای ما دشوار شده است. اما باز هم هر روز سر تمرین می‌آییم و با تمرکز بالا تمرین می‌کنیم. امیدوارم افرادی که باید چنین مشکلاتی را ببینند، اکنون توجه کنند و ما را کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

منوچهری: وضعیت تیم پارس جنوبی جم خوب نیست نجات پیدا کردن یک نفر هم از برگزاری بازی‌ها اهمیت بیشتری دارد

او درباره مخالفت برخی از بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری با آغاز مسابقات لیگ نوزدهم اظهار داشت: ما برای مردم فوتبال بازی می‌کنیم و می‌خواهیم آن‌ها را شاد و سرگرم کنیم. ملت ایران عاشق فوتبال هستند و فقط به خاطر آن‌ها بازی می‌کنیم. البته باید بگویم که اگر بازیکنان، کادرفنی، داوران و یا هر کس دیگری به خاطر کرونا مریض شود، مهم است. چرا که جان یک نفر هم اهمیت دارد. حتی می‌توانم بگویم که نجات پیدا کردن یک نفر هم از برگزاری بازی‌ها اهمیت بیشتری دارد، اما از طرفی اگر شرایط برای برگزاری بازی‌ها مناسب باشد، ما فوتبالیست هستیم و به چنین موضوعی علاقه داریم. به هر حال مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ  تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند.  چیزی که آن‌ها دستور بدهند ما انجام دهیم.

به خاطر فوتبال از کانادا به ایران آمدم

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: من عاشق فوتبال هستم و به خاطر فوتبال از کانادا به ایران آمدم، اما هر چیزی که مسئولان بالادستی دستور بدهند را اجرا می‌کنیم.

شانس پرسپولیس برای قهرمانی زیاد است

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال قهرمانی آن‌ها در پایان لیگ نوزدهم تصریح کرد: شانس پرسپولیس برای قهرمانی خیلی زیاد است و من برای پرسپولیس همواره بهترین آرزو‌ها را می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

بنگر: جرات ندارند پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند/ در تمرینات ما پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود بقا در لیگ، هدف کوچکی برای پارس‌جنوبی است

همتی درباره بقای پارس جنوبی در لیگ نوزدهم گفت: با تمرکز بالایی که از بازیکنان و تمرینات آن‌ها می‌بینم، با وجود شرایط سختی که داریم، شانس مان برای بقا در لیگ، بسیار بالا است. البته باید بگویم که بقا در لیگ، هدف ما نیست. تلاش می‌کنیم در ۹ بازی باقیمانده بهترین نتیجه را بگیریم. چرا که اگر هدف ما فقط بقای در لیگ باشد، این هدف کوچک خواهد بود. هومن افاضلی و دیگر اعضای کادرفنی هدف مان را بسیار بالاتر از این چیزها می‌دانند و همین موضوع باعث شده تا شخصیت برنده در پارس جنوبی تشکیل شود. همانطور که در آخرین بازی برگزار شده مقابل تراکتور دیدید، برنده شدیم و در ادامه بازی‌ها هم رقابت‌های سختی در پیش خواهیم داشت که امیدوارم بهترین نتیجه‌ها را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ نوزدهم آدام همتی لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی پارس جنوبی تیم فوتبال لیگ نوزدهم بقا در لیگ رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه صادرات ایمن و پایدار میعانات گازی ضامن تولید گاز کشور است، گفت: باید با همه توان شاخص‌های مرتبط با حوزه ایمنی صادرات را ارتقا بخشیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در بازدید از سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان با اشاره به توان متخصصان داخلی بیان کرد: به همت متخصصان این شرکت سیستم تله‌متری گوی شناور شماره ۴ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی (منطقه کنگان) تعمیر و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ۱۰۰درصد صادرات میعانات گازی تولیدی در منطقه پارس جنوبی به‌عهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، افزود: باید با روزآمدکردن تجهیزات و نیز تعمیر، بازسازی و ایمن‌سازی فرایند بارگیری و صادرات، در مسیر ارتقای شاخص‌های ایمنی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی متخصصان در این شرکت افزود: متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تلاش و همت روزافزون خود موفق شدند مشکل‌های سیستم تله‌متری گوی شناور را که نقش مهمی در ایمن‌سازی فرایند بارگیری میعانات گازی به کشتی‌ها دارند رفع کنند و در سرویس عملیاتی قرار بدهند.

غریبی با بیان اینکه هم‌اکنون سیستم تله‌متری گوی شناور سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان عملیاتی شده است، گفت: اطلاعات مربوط به وضع شیرهای کنترلی منتهی به این گوی شناور به‌صورت برخط در اتاق کنترل ساحل قابل مشاهده بوده و در صورت بروز مشکل در فرایند بارگیری این سیستم می‌تواند ضمن توقف خودکار بارگیری، از بروز هرگونه حادثه‌ای که به خسارت منجر شود، جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی