Web Analytics Made Easy - Statcounter

مودت با بیان اینکه اقدامات آموزشی مورد نیاز برای دانش‌آموزان کنکوری انجام شده و در اختیار آنها قرار گرفته است گفت: استان خوزستان آمادگی کامل را برای برگزاری کنکور سراسری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «کوروش مودت» شامگاه (سه‌شنبه ۲۷ خرداد) در شورای آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم امسال اظهار کرد: برگزاری این امتحانات به اختیار استان‌ها قرار گرفت و این آزمون در شبکه شاد برای دانش‌آموزان خوزستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه از وزارت آموزش و پرورش خواستیم تا امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم با تأخیر سه‌ هفته‌ای تا یک ماهه برگزار شود افزود: وزارت با این طرح موافقت کرد.

 

وی به امتحانات پایه دوازدهم در استان اشاره کرد و اذعان داشت: سال گذشته برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم ۳۶۳ حوزه در خوزستان برپا بود که امسال به دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی این تعداد به ۵۲۰ واحد افزایش یافت.

 

مودت با اشاره به اینکه مردم ابتدا نگران فرزندان خود بودند تصریح کرد: زمانی که خانواده‌ها رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فاصله‌های یک‌ونیم تا ۲ متری را میان دانش‌آموزان نگرانی‌ آنها برطرف شد.

 

وی با بیان اینکه ۵۲۰ پایگاه سلامت در حوزه‌های امتحانی حضور داشتند ابراز کرد: در حوزه‌ها استفاده از تب‌سنج و ماسک برای دانش‌آموزان نیز اجباری بوده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اقدامات ستاد اجرایی کنکور استان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: اقدامات آموزشی مورد نیاز برای دانش‌آموزان کنکوری انجام شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

 

وی به برگزاری امتحانات مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در نیمه دوم تیرماه اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود شبکه شاد در خوزستان بیش از گذشته تقویت شود تا اگر مهرماه امسال نیاز به استفاده از این شبکه بود، دانش‌آموزان با مشکل احتمالی مواجه نشوند.

 

مودت با اشاره به ارائه طرح آجربه‌آجر از سوی سازمان نوسازی مدارس بیان کرد: ارائه طرح انسداد مبادی بی‌سوادی با تأکید بر شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، ارائه برنامه‌های مربوط به اجرای پروژه مهر در استان خوزستان و همچنین توسعه فضای دانشگاه فرهنگیان در این استان چند دستور کار این جلسه شورای آموزش و پرورش است.

 

وی در پایان یاد آور شد: استان خوزستان آمادگی کاملی برای برگزاری کنکور سراسری دارد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش خوزستان برای دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد