Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@21:41:19 GMT

۳ گزینه تقویت خط هافبک منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۹۷۳۸

۳ گزینه تقویت خط هافبک منچستریونایتد

خبرگزاری میزان- باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط میانی تیم فوتبال خود چند بازیکن را زیر نظر دارد. تاریخ انتشار: 02:29 - 28 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۶۴۶

خبرگزاری میزان - باشگاه منچستریونایتد چند ماهی می‌شود که در اندیشه خرید یک هافبک جدید است تا خط میانی خود را برای فصل آینده تقویت کند.

طبق گزارش رسانه‌های نزدیک به این باشگاه، گزینه اول شیاطین سرخ ویلفرد اندیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره خط هافبک لسترسیتی در شرایطی مورد توجه مدیران منچستریونایتد قرار گرفته که اعلام کرده فعلا تمایلی به ترک این باشگاه ندارد.

بر همین اساس، در صورتی که اندیدی پیشنهاد منچستری‌ها را رد کند، گزینه دوم این باشگاه دونی فن‌دبیک، بازیکن آژاکس خواهد بود. البته گفته می‌شود این بازیکن با رئال مادرید به توافق اولیه رسیده و بعید است که پیشنهاد یونایتد را بپذیرد.

در نهایت گزینه سوم منچستریونایتد، کورنتین تولیسو، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ است. این بازیکن برای حضور در اولدترافورد جراغ‌سبز نشان داده و این شانس را دارد که شاگرد اولگنار سولسشایر شود.

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد در آستانه تمدید قرارداد هافبک جوان خود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد لسترسیتی رئال مادرید آژاکس کورنتین تولیسو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!