Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع افسانه ای سابق آبی ها از احتمال انتقالش به تیم های دیگر صحبت می کند.

طرفداری - جان تری، مدافع و کاپیتان افسانه ای باشگاه چلسی فاش می کند که در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار داشت و حتی پدرش هم به او توصیه کرده بود تا به منچستریونایتد برود.

به گزارش میرور، جان تری در زمانی که فقط 17 سال داشت، به همراه دیوید بکام به کمپ تمرینی منچستریونایتد رفته بود و استعدادیاب این باشگاه نیز به جذب او علاقمند شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، انتخاب جان تری باشگاه چلسی بود.

باید بین منچستریونایتد، چلسی و آرسنال یک تیم را انتخاب می کردم

در واقع من باید به مدت یک سال به منچستریونایتد می رفتم. در ایام تعطیلی مدرسه، در حال سفر کردن بودم. هنگامی که دیوید بکام اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد، من همراه او بودم. ما باهم دیگر سوار ماشین شدیم و من به مدت دو هفته در کمپ تمرینی منچستریونایتد حضور داشتم. مالکوم فیدون، استعدادیاب منچستریونایتد بود که متاسفانه فوت کرده است. در طول تعطیلات مدرسه، من در کمپ تمرینی منچستریونایتد حضور داشتم و شرایط واقعا سخت بود و باید از خانه خودمان نیز دور می ماندم. من باید بین آرسنال، چلسی و منچستریونایتد یک تیم را انتخاب می کردم و صادقانه می گویم که حضور در هر 3 تیم فراتر از انتظارات من بود. با این حال، من در یک لحظه چلسی را انتخاب کردم و احساس کردم که این تصمیم درستی است و این تصمیم واقعا عجیب به نظر می رسد.

در ادامه جان تری فاش می کند که پدرش از تصمیم او برای پیوستن به چلسی عصبانی بود و حاضر نشد تا در هنگام قرارداد بستن او با باشگاه چلسی در کنارش برای گرفتن عکس حاضر شود. تری در این رابطه می گوید:

پدرم اصلا نمی خواست که من با چلسی قرارداد امضا کنم و هنگامی که می خواستم به عنوان یک دانش آموز در زمین بازی قرارداد امضا کنم و از من عکس گرفته شود، پدرم حاضر نشد تا در کنار من حضور داشته باشد. مطمئن نیستم که بسیاری از مردم این داستان را بدانند اما من در تونل ورزشگاه حضور داشتم، بازیکنان از زمین بازی بیرون آمدند و من همچنان در تونل حضور داشتم، سپس گلن هادل از کنار من رد شد و پدرم آمد و به من گفت: "تو نباید با این باشگاه قرارداد امضا کنی، تو باید با منچستریونایتد قرارداد امضا کنی." اما من می خواستم خودم آزادانه تصمیم گیری کنم. به پدرم گفتم: "من 100 درصد با این باشگاه قرارداد امضا خواهم کرد. اگر تو نمی خواهی با من برای امضا قرارداد به بیرون بیایی، خودم به تنهایی برای امضای قرارداد خواهم رفت." برای امضای قرارداد، شما به پدر یا مادر خود نیاز دارید و به همین دلیل، مادرم به من گفت که برای امضای قرارداد به همراه من خواهد آمد. پدرم از این تصمیم مادرم عصبانی شد و به او گفت: "تو نباید چنین کاری را انجام دهی!" اما تصویر من و مادرم به همراه گراهام ریکس در هنگام امضای قرارداد وجود دارد. با این حال، پدرم از حضور در عکس امتناع کرد و زمین را ترک کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امضای قرارداد قرارداد امضا حضور داشتم برای امضا جان تری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)

گل راجرز به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد