Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@22:44:35 GMT

تصادف در خلجستان قم/ سه نفر کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۰۰۰۶

تصادف در خلجستان قم/ سه نفر کشته شدند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی فراهانی روز سه شنبه اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه یک مَرد، یک زن و یک کودک هفت ساله فوت کردند.

سخنگوی اورژانس قم ادامه داد: این تصادف سه مصدوم دیگر نیز به همراه داشت که توسط اورژانس ۱۱۵ قم به بیمارستان های این استان منتقل شدند.

وی بیان کرد: یکی از مصدومان زن ۳۰ ساله ای بود که با عملیات احیا به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش خلجستان به مرکزیت شهر دستجرد یکی از بخش های پنج گانه قم است که با مرکز استان حدود ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

درهمین حال صبح امروز نیز بر اثر برخورد کامیون با خودروی پراید در ۱۸ کیلومتری محور قدیم قم - تهران دو تَن کشته و سه نفر دیگر از شهروندان زخمی شدند.

هر چند علت این دو حادثه که در مجموع پنج شهروند را به کام مرگ فرستاد، هنوز اعلام نشده است اما وجود نقاط حادثه خیز در راههای مواصلاتی استان قم همواره یکی از علل افزایش حوادث و تلفات جاده ای عنوان شده است. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خلجستان سانحه رانندگی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با وانت حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان - زاهدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی خودرو تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

وی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تردد خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق با سرعت‌های بالا از معضلات جاده‌های شرق کشور و خراسان جنوبی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان