Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه از ۲۹ شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سیادت موسوی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بازه اول برای اجرای فشرده دروس عملی که نیاز به حضور دانشجو دارد، از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه آغاز می شود و این دوره  روز شنبه ۲۸ تیرماه پایان می‌ پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: بازه دوم برای اجرای فشرده دروس عملی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که نیاز به حضور دانشجو دارد نیز از روز شنبه یک شهریورماه آغاز خواهد شد و تا  چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ادامه دارد.

موسوی همچنین افزود: تاریخ تایید نهایی نمرات مقطع کارشناسی برای دروس نظری ۱۵ مرداد، زمان تایید نهایی نمرات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دروس نظری ۳۰ مرداد و تاریخ تایید نهایی نمرات دروس عملی در کلیه مقاطع، ۲۰ شهریور است.

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: انتخاب واحد ترم تابستانه دانشجویان این دانشگاه  از ۳۰ خرداد شروع می شود و این مهلت اول مرداد به اتمام می‌رسد و شروع کلاس‌های ترم تابستان نیز از ۴ مرداد آغاز  تا ۵ شهریور ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امتحانات ترم تابستان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز از ۱۰ تا ۱۵ شهریور و زمان تایید نمرات ترم تابستان، ۲۲ شهریورماه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، موسوی در پایان در خصوص زمان انتخاب واحد نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: انتخاب واحد نیم‌سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه و تاریخ شروع کلاس‌ها در نیم‌سال اول نیز از ۲۹ شهریورماه خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت دانشگاه علم و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟