Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:47:51 GMT

میزان وقوع جرایم در اصفهان ۷ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۰۴۵۰

میزان وقوع جرایم در اصفهان ۷ درصد کاهش یافت

سرهنگ حسین حسین‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : تلاش‌های مستمر پلیس برای آرامش و امنیت بیشتر مردم از گزند مجرمان و متهمان در این استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استعداد قابل توجهی از توان انتظامی استان بمنظور مقابله با جرائم است، خاطرنشان کرد: هفته جاری حدود ۳۰ واحد پلیس آگاهی در قالب کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با تدبیر سردار فرماندهی استان رونمایی ‌شد و کارآگاهان کشف جرم با لباس فرم و لباس شخصی در نقاطی که احتمال وقوع جرم دارد گشت زنی خواهند کرد و با مجرمان و متهمان حرفه‌ای و سابقه‌دار برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت تن مواد مخدر در اصفهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان افزود: هفت تن انواع مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی اصفهان و با اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد جدی و قاطعانه با قاچاقچیان در ۴۰ روز گذشته، در این استان کشف شد.

وی بیان کرد: بیش از یکصد قبضه سلاح غیر مجاز در این مدت توسط ماموران انتظامی استان کشف شد.

حسین زاده ادامه داد: همچنین مقدار قابل توجهی اموال مسروقه مکشوفه که توسط چند باند از سارقان در استان به سرقت رفته بود توسط کاراگاهان پلیس آگاهی اصفهان کشف شد.

به گفته وی در انتظامی این استان بمنظور پیشگیری از وقوع جرائم، واحدهای گشتی وجود دارد و واکنش سریع نسبت به آنچه اتفاق می افتد انجام می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: نمایشگاهی از کشفیات نیروی انتظامی استان در میدان صبحگاه این ستاد برگزار شد که مورد بازدید مسوولان قرار گرفته است.  

برچسب‌ها مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان انتظامی اصفهان مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟