Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  سردار سیدمحمد صالحی بامداد چهارشنبه ۲۸ خرداد اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دشت آزادگان با کار اطلاعاتی محل دپوی سوخت قاچاق را در روستای "سگور صالح" از توابع این شهرستان شناسایی و بلافاصله عوامل انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی برای بررسی و بازدید به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از محل یک تانکر ثابت حاوی ۲۲ هزار لیتر گازوییل قاچاق فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت : در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی بیان کرد : پلیس در برخورد با عاملان قاچاق کالا و ارز با جدیت برخورد کرده و انتظار می رود هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شناسایی و دستگیری قاتلان فراری در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری در کمتر از ۷۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ امیرعباس شهبازی گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان اندیمشک گروهی از پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود : با حضور ماموران پلیس مشخص شد ۲ نفر با پوشاندن سر و صورت با ورود به مغازه یک نفر را هدف گلوله اسلحه شکاری قرار داده و متواری شدند.

سرهنگ شهبازی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی اندیمشک با بررسی دقیق صحنه جرم و کار اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت عاملان قتل و مخفیگاه آن ها را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

انهدام اعضای باند سارقان خودرو در اهواز

 رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با ۳۵ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.  

سرهنگ سهراب حسین‌نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف خودرو به شیوه تصادف ساختگی در سطح شهرستان اهواز، با توجه به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی باند سه نفره سارقان خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات دستگیر کردند.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه تاکنون ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو پارس سرقتی از متهمان کشف شده، گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به سرقت ۳۵ دستگاه خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر و کشف سایر خودروهای سرقتی در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 522640 برچسب‌ها قاچاق سوخت استان خوزستان پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق سوخت استان خوزستان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو متهم به قتل در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.


عباس پوریانی گفت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمان را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی شدند و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر