Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت السلام براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به آغاز امتحانات نهایی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: با توجه به وضعیت قرمز در استان بدلیل شیوع ویروس کرونا، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی استان، در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، با حضور ناظر آموزش و استاد در واحد دانشگاهی و بدون نیاز به حضور دانشجویان در محل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه  تا ۱۹ تیر ماه این آزمون‌ها برگزارخواهند شد، افزود: امتحانات بصورت شفاهی و براساس تاریخ و ساعت امتحان مندرج در برنامه امتحانی برگزار می‌گردند و تصویر دانشجو جهت احراز هویت، با کمک ناظر مربوطه قبل از شروع امتحان تایید خواهد شد و دانشجویان اخبار موثق مربوط به دانشگاه را، صرفا از مبادی رسمی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز دریافت نمایند.

حجت السلام براتی در خصوص زمان برگزاری امتحانات پایانی نیمسال دوم ۹۹-۹۸ مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی نیز اظهار داشت: امتحانات این مقاطع درصورتی که وضعیت در استان به دلیل شیوع کرونا قرمز نباشد، از تاریخ ۴ مرداد، به صورت حضوری برگزار خواهد شد، در غیر این صورت درخصوص زمان جدید امتحانات، تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: دروس کارگاهی، آزمایشگاهی، دروس عملی و بخش عملی دروس عملی-نظری به مدت ۱۰ روز و در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ تیرماه برگزار و امتحان گرفته می‌شود و دانشجویان برای کسب اطلاع از نحوهی حضور در امتحانات به بخش اطلاعیه‌ها، در پرتال رسمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به آدرس iauahvaz.ac.ir/fa مراجعه نمایند و پیش از آزمون، نسبت به پرداخت شهریه و اقساط صندوق رفاه دانشجویی اقدام کنند.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری و روز معلم، نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان خوزستان با موضوع نقش اخلاق بر موفقیت استاد در در سالن جلسات ستاد دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست، حجت الاسلام نبوی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در  دانشگاه پیام نور، در ابتدا با اشاره به عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت  رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، این عملیات را غرورآفرین و مایه مباهات و افتخار بیان کرد. 

وی در ادامه به بیان اهمیت موضوع نشست پرداخته و اخلاق را یکی از مؤلفه‌های مهم در زمینه معلمی معرفی کرد.

حجت الاسلام نبوی  با بیان مثال‌ها و داستان‌هایی در خصوص اهمیت اخلاق عملی بر تاثیرگذاری بر مخاطب، التزام به اخلاق عملی استاد در برخورد با مخاطبین خود را گامی مهم و موثر بر جذب مخاطب دانشگاهی خصوصا جوانان دانشجو دانست.

وی ضمن تقدیر از زحمات اساتید دانشگاه و تبریک فرارسیدن روز معلم، از همه اساتید درخواست نمود تا هر زمانی از کلاس‌های درسی خود را (هر چند کوتاه) برای بیان مطالب دینی و معنوی جهت آشنایی و معرفت هر چه، بیشتر دانشجویان با معارف الهی اختصاص دهند.

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها