Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: دوره آموزشی دانش افزایی با حضور ٢٥ تن از مربیان فوتبال شهرستان جم به صورت برخط (آنلاین) و با تدریس هومن افاضلی، سرمربی تیم پارس جنوبی برگزار شد.

شهیدزاده افزود: از اسفند در تلاش بودیم که این دوره را به صورت حضوری برگزار کنیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا ممکن نشد و تنها راه برگزاری این دوره به صورت برخط بود که با همکاری هیات فوتبال جم موفق شدیم نخستین دوره دانش افزایی مربیان شهرستان را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دوره بعدی در دوم تیر برنامه ریزی شده است، ادامه داد: این آموزش‌ها به صورت دوره‌ای و فصلی برای فوتبال شهرستان برنامه ریزی شده تا بتوانیم از وجود آقای افاضلی نهایت استفاده را ببریم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم  با اشاره به مشکلات مالی و معضلات باشگاه پارس جنوبی بیان کرد: در اوج مشکلات هم روزنه‌های پیشرفت وجود دارد، اما اگر گره‌ها از پای پارس باز شود بدون شک بیش از پیش می‌توان از ظرفیت‌های باشگاه برای رشد فوتبال و توسعه شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مربی گری فوتبال پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال هومن افاضلی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود

به روال دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی دوره آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برای ارائه مباحث حقوقی، آیین‌نامه‌ای و پروتکلی مربوط به فرآیند‌های قانونگذاری و وظایف نمایندگی طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) توسط معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه دوره‌هایی شامل آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، آئین‌نامه داخلی مجلس، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با ابزار‌ها و ساختار‌های نظارتی مجلس، سازوکار‌های پشتیبانی پژوهشی از نمایندگان، مباحث کلیدی اقتصادی و... توسط متخصصان و حقوقدانان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد