Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته آینده، هفته ثبت‌نام دو پایه در مدارس شاهد است؛ ثبت‌نام پایه هفتم از اول تیر تا ۱۴ تیر و پایه دهم نیز از ۵ تا ۲۱ تیر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ هفته آینده، هفته ثبت‌نام دو پایه در مدارس شاهد است؛ ثبت‌نام پایه هفتم از اول تیر تا ۱۴ تیر و پایه دهم نیز از ۵ تا ۲۱ تیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اول خرداد ثبت‌نام ورودی پایه اول ابتدایی آغاز و این مهلت تا ۲۰ خرداد تمدید شد، بیش از 28 هزار دانش‌آموز ابتدایی برای ثبت‌نام در مدارس شاهد پیش ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

همچنین ثبت‌نام پایه هفتم از اول تیر تا ۱۴ تیر و پایه دهم نیز از ۵ تا ۲۱ تیر خواهد بود. خانواده‌ها برای پیش ثبت‌نام مدارس شاهد حتماً به سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir مراجعه کنند چرا که بعضی سایت‌های جعلی ایجاد شده‌اند و با دریافت پول از خانواده‌ها مدعی ثبت‌نام آنها در مدارس شاهد هستند.

بعد از پایان ثبت‌نام مدارک دانش‌‌آموز از سوی ستاد ثبت‌نام بررسی و در سامانه سجا تایید می‌شود براساس ظرفیتی که به مدرسه داده شده است، از ۲۰ تا ۲۷ خرداد در پایه اول ابتدایی، از ۱۷ تا ۲۷ تیر در پایه هفتم و از ۲۴ تا ۳۱ تیر در پایه دهم بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت‌نام صورت می‌گیرد. از ۲۷ خرداد تا ۳ تیر برای پایه اول ابتدایی، از ۲۸ تا ۳ مرداد برای پایه هفتم و از اول تا ۱۵ مرداد برای پایه دهم فرصت ثبت‌نام قطعی درنظر گرفته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثبت نام مدارس شاهد مدارس شاهد پایه هفتم پایه دهم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پایه اول تا ششم با دو معلم

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • از پایه اول تا ششم با دو معلم
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود
  • میوه‌هایی که به فرایند کاهش وزن کمک می‌کند
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری