Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان گفت: به واحدهای نیمه کاره‌ای که از امروز تا دهم تیر ماه اقدام به نصب درب و پنجره کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه به آن‌ها اهدا می‌شود. ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حامد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با آخرین وضعیت روستای سیل‌زده ملاوی در شهرستان پلدختر اظهار داشت: حدود 27 واحد مسکونی روستای ملاوی که در سیل سال گذشته پلدختر کاملا تخریب شدند برای جابجایی مشکل زمین داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به علت تاخیر در تعیین تکلیف روستای ملاوی افزود‌: با توجه به اینکه امکان درجا‌سازی در روستای ملاوی وجود نداشت و جابجایی روستا به روستاهای همجوار به دلیل مشکلات اجتماعی که وجود داشت ‌و اجازه ساخت غریبه در روستا را نمی‌دادند تعیین تکلیف روستای ملاوی بیش از  یک سال طول کشید. 

لزوم تعیین‌تکلیف مسکن سیل‌زدگان لرستان؛ افراد دارای شرایط دریافت زمین معوض شناسایی شوندگزارش ویدئویی| روزهای سخت اهالی روستای سیل‌زده جهر/‌ حسرت مردم برای جرعه‌ای آب سرد در گرمای شدید هوامسیل یزد بهسازی و ساماندهی می‌شود

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان عنوان کرد: پس از جلسات مکرر و با هماهنگی‌های انجام شده  مقرر شد بنیاد مسکن زمینی در روستای سراب حمام خریداری کند و تعدادی از ساکنان ملاوی در این روستا زمین رایگان دریافت کنند و تعدادی دیگر از روستائیان خود تمایل دارند در روستاهای شهرستان الشتر ساکن شوند برهمین اساس بنیاد مسکن مبلغ 15 میلیون تومان جهت خرید زمین در اختیار آنها قرار خواهد داد.

وی بیان کرد: پیش نیاز جابجایی ساکنان روستای ملاوی به روستاهای گفته شده این است که زمینی که تهیه می‌کنند کاربری مسکونی داشته باشد و همچنین مشمول طرح هادی باشد در غیر این صورت مبلغی جهت خرید زمین به آنها پرداخت نمی‌شود.

روحانی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پایان باسازی در مناطق سیل‌زده برای 11هزار و 500  واحدهای مسکونی  که بر اثر سیل کامل تخریب شده‌اند  15 تیرماه تعیین شده است. 

وی تصریح کرد: واحدهای نیمه کاره‌ای که از امروز تا دهم تیر ماه اقدام به نصب درب و پنجره کنند مبلغ 500 هزار تومان کارت هدیه به آنها اهدا خواهد شد. 

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان خاطرنشان کرد:  3 هزار و 500 واحد مسکونی نیمه کاره مشمول دریافت کارت هدیه 500 هزار تومانی ولی این کارت به واحدهایی تعلق می‌گیرد که تا تاریخ تعیین شده اقدام به نصب در و پنجره کنند.

انتهای پیام/645/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق سیل زده لرستان روستای ملاوی نیمه کاره کارت هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین ظفری معاون سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص  وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد:

- سدهای شوسف و چهار فرسخ پرشده است اما مشکلی وجود ندارد.

- سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است. 

- به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردو های کمک دار مقدور است.

- تاکنون جانباخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.

- وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است.

- بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است.

-سیل و آبگرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.

همچنین ایشان در خصوص وضعیت محورهای استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کردند که 

- تمامی محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌ علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنماها بسته است.

- محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

- محور عشق آباد به بردسکن مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد