Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:31:39 GMT

به اسکواش استانتان رحم کنید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۱۱۸۰

به اسکواش استانتان رحم کنید

ایسنا/کرمانشاه رئیس فدراسیون اسکواش از وضعیت کنونی و حال ناخوش این روزهای اسکواش کرمانشاه بشدت انتقاد کرد.


مسعود سلیمانی در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان کرمانشاه بااشاره به رشد جایگاه‌اسکواش کشور در سالهای اخیر، اظهار کرد: تا چندسال پیش برای اینکه رئیس فدراسیون اسکواش انتخاب شود، باید دنبال داوطلب می‌گشتیم تا امور فدراسیون را به او واگذار کنیم، اما در سالهای اخیر همه برای کاندیدا شدن در این فدراسیون هجوم می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در هیات های استانی هم به جایی رسیده‌ایم که برخی از روسا حتی در پایان دوره مسئولیتشان حاضر به جدایی از هیات نیستند، مقاومت می‌کنند و با لابی و فشار آوردن به بدنه فدراسیون به دنبال بقا هستند، درحالی که ادعا دارند افتخاری کار می‌کنند. اگر این ادعا درست باشد چرا اینقدر برای ماندن تلاش می‌کنند.

رئیس فدراسیون اسکواش بابیان اینکه برای فدراسیون کار هیات های استانی بسیار مهم است، تاکید کرد: دلسوزی برای استان، اثربخشی و پیگیری از مسائل مهمی است که در هیاتها روی آن تاکید داریم.

وی در ادامه‌با انتقاد از وضعیت اسکواش کرمانشاه، گفت: وجود پاره ای از مشکلات در این هیات باعث شد تا در ماه های گذشته فرصت‌های زیادی را در اسکواش کرمانشاه از دست بدهیم. در این مدت تخریب هایی بود که هر روز صدای آن به مرکز می‌رسید، اتفاقات بدی که حتی به وزارتخانه هم راه یافت، درحالی که اصلا زیبنده اسکواش کرمانشاه نبود.

سلیمانی افزود: این تخریب ها رسانه ها را هم حساس کرد. متاسفانه والدین اسکواش بازان هم بسیار مداخله‌گر ظاهر شدند و در امور هیات دخالت می‌کردند و گروه بندی هایی در اسکواش کرمانشاه شکل گرفت.

وی اضافه کرد: بیشترین آسیب این خودزنی ها به خود اسکواش استان برگشت و نتیجه آن این شد که این رشته امروز در کرمانشاه حال و روز خوشی ندارد.

رئیس فدراسیون بااشاره به یک سال و نیم حاشیه در هیات کرمانشاه، تصریح کرد: اسکواش کرمانشاه که روزی سرآمد کشور بود، اکنون به این روزگار دچار شده و باید پرسید که بازیکنان مطرح آن کجا رفته‌اند.

وی خطاب به جامعه اسکواش کرمانشاه گفت: آنقدر گرفتار خودتان در هیات شده‌اید که اصل اسکواش کرمانشاه را به فنا داده‌اید.

سلیمانی به پسرفت های اسکواش کرمانشاه طی این مدت اشاره کرد و گفت: به اسکواش استانتان رحم کنید. موافقین و مخالفین اگر دلشان برای این رشته در استان می‌سوزد، کنار هم برای پیشرفت آن تلاش کنند.

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: اگر هم کسی نقدی به هیات دارد، در کنار آن راهکار هم ارائه دهد، وگرنه نقد نیست و بیشتر تخریب گری است.

وی در پایان از قول مدیرکل ورزش و جوانان استان برای احداث یک سالن گلس چهارکورته اسکواش در کرمانشاه خبرداد و گفت: تا حدود دو سال پیش ساخت چنین سالن های کورت شیشه ای تنها در انحصار اروپا و آمریکا بود، اما در دو سال اخیر با استفاده از توان داخلی نمونه های مشابه آن را در داخل کشور ساخته ایم و اکنون هم خوشبختانه مدیرکل وررش و جوانان کرمانشاه قول ساخت چنین سالنی را در استان داده است.

انتهای پیام


 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکواش كرمانشاه استانی ورزشی رئیس فدراسیون اسکواش اسکواش کرمانشاه اسکواش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد