Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ با هدایت فلیک موفق شد هشتمین قهرمانی متوالی در بوندس لیگا را بدست آورند و به رکورد 30 قهرمانی دست یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، قهرمانی های پیاپی بایرن مونیخ جذابیت را از لیگ باشگاهی آلمان گرفته است. در ادامه هفته سی‌‌‌ودوم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ دیشی در خانه وردربرمن به میدان رفت و به پیروزی یک بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این بازی را روبرت لواندوفسکی در دقیقه 43 به زیبایی به ثمر رساند تا در نهایت باوارایی‌ها با این برد عملا عنوان قهرمانی بوندس لیگا را در فاصله دو هفته مانده به این مسابقات بدست آورند. باوارایی‌ها از سال 2013 تاکنون قهرمانی بوندس لیگا شدند و با قهرمانی در این فصل به هشتمین قهرمانی متوالی دست یافتند.

بایرن با این قهرمانی به رکورد 30 قهرمانی بوندس لیگا رسید و به نظر می‌رسد باشگاهی نتواند این روند را در آلمان تهدید کند. مونیخی ها ابتدای فصل با هدایت کواچ نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده بودند و شانس قهرمانی شان بسیار کم شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری افغانستانی ها در ایران بوندس لیگا بایرن مونیخ تابناک ورزشی محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری افغانستانی ها در ایران بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رسید. این بازی با نکات جالبی همراه بود، از پاس زیبای تونی کروس به وینیسیوس و گل اول رئال گرفته، تا کامبک بایرن مونیخ با گل هری کین از روی نقطه پنالتی.

ستاره انگلیسی که به دنبال کسب اولین جام با بایرن مونیخ است، در مورد تساوی امشب گفت:«بازی‌های بزرگ، همیشه دشوار هستند. جو امشب باورنکردنی بود. مطمئنم هفته آینده هم همینطور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ حضور داشته باشم. امشب نکات مثبت زیادی داشتیم. برخی از جزئیات کوچک وجود دارد که باید از آنها درس بگیریم و درست‌شان کنیم، زیرا ممکن است در بازی بعدی مجازات شویم. در هفته آینده با تمام قوا به مصاف رئال می‌رویم.»

کین سپس در مورد صحنه پنالتی و تلاش جود بلینگام برای به هم زدن تمرکزش قبل از ضربه گفت:«راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من در حال خودم بودم و به اطرافم توجهی نداشتم. مطمئنم که او سعی می‌کرد که چیزهایی بگوید که باعث شود تمرکزم از دست برود.»

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا