Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:15:13 GMT

زمان تردد در اسکله‌های قشم کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۱۵۰۹

زمان تردد در اسکله‌های قشم کاهش یافت

گروه استان‌ها- فرماندار قشم گفت: در ۳ روز چهارشنبه تا جمعه (۲۸ تا ۳۰ خرداد) زمان تردد به این جزیره کاهش می‌یابد و همچنین در این مدت از پذیرش مهمان معذوریم. ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

علیرضا نصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: ساعت کار اسکله‌های شهید ذاکری قشم به سمت اسکله شهید حقانی بندر عباس و بالعکس و همچنین تردد در مسیر اسکله‌های لافت و پهل در این‌ مدت از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر است و خدمات در این سه روز تنها به افراد دارای کارت شناسایی شهروندان قشم ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از کاهش زمان خدمات در اسکله‌ها و ارائه خدمات ویژه به قشموندان را کمک‌ به کاهش آمار مبتلایان به کرونا ذکر کرد و افزود: در این سه روز افرادی که کد ملی شهرستان قشم و یا کارت شهروندی قشم دارند می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد این جزیره شوند و یا از آن خارج شوند.

کسب و کارهای غیر ضروری در قشم به مدت 3 روز تعطیل شدروایت تسنیم از جولان کرونا در قشم؛ دستور قرنطینه روستاها اجرایی نشد + فیلمآغاز پرداخت وام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در منطقه آزاد قشم / 501 بنگاه اقتصادی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی شدند

رئیس ستاد کرونای قشم از مردم این شهرستان خواست با ماندن در خانه‌های خود و رعایت اصول بهداشتی به پائین آمدن آمار بسیار خطرناک و رو به افزایش مبتلایان به کرونا در این جزیره کمک‌ کنند. 

نصری بیان داشت: با توجه به اینکه استان هرمزگان از جمله شهرستان قشم در وضعیت خطرناک ابتلا به کرونا قرار دارد، همه تلاش خودمان را برای سفید‌شدن شرایط در این منطقه به‌کار خواهیم گرفت و انتظار داریم‌ مردم خوب قشم با رعایت اصول بهداشتی ما را در این راه یاری کنند.

انتهای پیام/7558/ ز

R7558/P/S6,1433/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند