Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در ابتدای دولت دوازدهم در کردستان ۴۸ درصد بود که اکنون به ۷۹ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت در کردستان از ۷۷۶ هزار مورد در سال ۹۶ به یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در سال ۹۹ رسیده است، اضافه کرد: در این مدت ۱۱۳ سایت مخابراتی در مناطق مختلف استان ارتقا یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با اشاره به اینکه تعداد سایت‌های Bts استان از یک هزار و ۱۲۵ عدد در ابتدای دولت دوازدهم به ۲ هزار و ۸۹۶ مورد در سال جاری رسیده است، افزود: خطوط تلفن همراه نیز از یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مورد افزایش یافت.

سعیدی به افزایش ۱۰ هزار پورت تلفن ثابت روستایی در این مدت اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۸۳ روستا به اینترنت پرسرعت مخابرات و ۵۵۸ روستای دیگر نیز به اینترنت بی‌سیم LTE متصل شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۷ روستای استان نیز به اینترنت پرسرعت تلفن همراه نسل ۳G یا ۴G مجهز شده است، اظهار داشت: قرار است ۹۲ روستای استان به دستگاه ATM مجهز شوند و تاکنون در ۴۲ روستا این طرح انجام شده است.

استان کردستان براساس سرشماری سال ۹۵، یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه است.

برچسب‌ها کردستان ارتباطات تلفن همراه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان ارتباطات تلفن همراه کردستان ارتباطات تلفن همراه اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت

 عصر ایران - دی سال گذشته، با وعده افزایش سرعت اینترنت، قیمت آن را 34 درصد افزایش دادند. منصفانه از تجربه خودتان درباره وضعیت سرعت اینترنت در این مدت بگویید. 
این عنوان نظرسنجی جدید عصر ایران است که اگر می خواهید در آن شرکت کنید، اینجا را کلیک کنید.


کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • دلیل بارش‌های ناگهانی و سیل آسا در ایران چیست؟
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)