Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رجبی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای این کاروان با نام کاروان پیاده انصارالحسین (ع) برای بیستمین سال متوالی، حرکت معنوی خود را از مشهد مقدس آغاز کرده و مسیر سه هزار و ۵۰۰ کیلومتری مشهد تا کربلا را با پای پیاده طی خواهند کرد.

وی افزود: هدف از این حرکت فرهنگی و معنوی، نشر و گسترش فرهنگ عاشورا، بسط فرهنگ حسینی و تبلیغ معارف اهل بیت (ع)  و قیام عاشورا، به صورت شهر به شهر و نقطه به نقطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مشهد ادامه داد: کاروان پیاده انصار الحسین (ع) وابسته به این مجتمع، یک کاروان مردمی است که به هیچ نهاد، دستگاه و سازمانی وابسته نیست و هزینه‌های مربوط به آن از سوی زائران و اعضای کاروان تامین می‌شود.

وی گفت: این کاروان مختص مردان است و ثبت نام از علاقه‌مندان برای حضور در آن تا ۲۰ تیر ماه امسال ادامه دارد و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به مجتمع اسلامی بقیه الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، مقابل خیابان حر ۲۳  مراجعه کنند.

رجبی افزود: بیستمین کاروان پیاده انصار الحسین (ع) سوم مرداد ماه امسال سفر معنوی خود را به قصد زیارت عتبات عالیات از محل این مجتمع آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: اعضای این کاروان پس از قرائت دعای ندبه در مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و سخنرانی یکی از مسوولان ارشد کشوری و بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، به سوی عتبات عالیات در عراق حرکت خواهند کرد.

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مشهد گفت: اعضای این کاروان از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان عبور خواهند کرد و با عبور از مرز شلمچه به جمع زائران پیاده اربعین خواهد پیوست.

وی با اشاره به شیوع کرونا، افزود: حرکت این کاروان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و اعضای کاروان قبل و حین سفر از نظر سلامتی معاینه و کنترل می‌شوند.

رجبی ادامه داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۳۷۱۲۳۰۵ و ۰۹۱۵۹۱۰۱۵۱۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها مشهد پیاده روی اربعین زیارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد پیاده روی اربعین زیارت مشهد پیاده روی اربعین زیارت بقیه الله الاعظم مجتمع اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله ناصری در آیین تجلیل از ۳۰۰ نفر از دبیران و کادر آموزشی مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء یزد، با بیان اینکه رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است، افزود: معلمان باید دانش آموزان را آینده ساز تربیت کنند.

 آیت الله ناصری افزود: علاوه بر بحث تعلیم دانش آموزان، مسئله تربیت آنان نیز بسیار مهم است و معلمان در این راستا کوتاهی نکنند و همواره مد نظر داشته باشند که دانش آموزان امانت الهی هستند.

وی یاد آور شد: خداوند همواره نسبت به بندگان خود محبت دارد و معلم نیز باید کانون عشق و محبت نسبت به دانش آموزان خود باشد.

مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء یزد با ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد