Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کریمی کیا مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با هدف پیگیری برنامه‌های سند توسعه از شهرستان اندیکا بازدید کرد.

او  گفت: با تحقق برنامه‌های تدوین شده این اداره کل دراندیکا، گامی مهم در جهت محرومیت زدایی شهرستان و در راستای سند توسعه شهرستان برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی کیا بیان داشت: در این سفر مقرر گردید در آینده نزدیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه اندازی، اعتبار فرهنگی برای مسابقه کتابخوانی، از دانش آموزانی که در آزمون سراسری در دانشگاه دولتی پذیرش شوند با اهدا جوایزنفیس تقدیر بعمل آید و کمپ ترک اعتیاد، اداره آموزش و فنی حرفه‌ای و ۴۰مدرسه شهرستان نیز، تعمیر و تجهیز شوند. همچنین همکاری و مساعدت لازم برای اشتراک برق کلیه مدارس نوساز و ارسال لیست به آن اداره کل اقدام گردد.

مسئولان ضمن بازدید از مدارس، درمان بسترشهرستان، ساختمان اهدایی شهرداری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه عمومی شهرستان، سالن اجتماعات درحال تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، دفترتسهیل گری محلی، اداره آموزش و فنی حرفه‌ای و کمپ ترک اعتیاد شهرستان و بررسی مشکلات و محدودیت‌های موجود، تصمیماتی را جهت توسعه مراکز اجتماعی فرهنگی شهرستان اتخاذ نمودند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرومیت زدایی توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • گزارش تصویری سفر حجت الاسلام هدایی به شهرستان اندیکا
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان