Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@09:27:35 GMT

فعالیت تالارهای پذیرایی مجاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۲۳۰۱

فعالیت تالارهای پذیرایی مجاز شد

سرهنگ نادر مرادی درباره فعالیت تالارهای پذیرایی گفت: تالارهای پذیرایی یکی از صنوفی بودند که در دوران شیوع کرونا متحمل خسارات زیادی شدند و به همین دلیل در جلساتی با صنف مربوطه و مسئولان ستادمقابله با کرونا به دنبال راه‌کاری بودیم که هم ضمن حفاظت از سلامت و ایمنی مردم شرایط برای ادامه کار تالارها نیز فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز این پیشنهاد مطرح شد که تالارهای پذیرایی با ۵۰ درصد ظرفیت خود اجازه فعالیت داشته باشند که این پیشنهاد چندی پیش مورد موافقت قرار گرفت و بنا شد تا در آینده نزدیک اجازه فعالیت به تالارهای پذیرایی داده شود که در حال حاضر این پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت و منعی برای فعالیت تالارهای پذیرایی به شرط پذیرش معادل ۵۰ درصد ظرفیتشان وجود ندارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت  تهران بزرگ با تاکید براینکه علاوه بر فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت تالارها موظف به رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی هستند، گفت: اگر تالار ۱۰۰۰ نفر ظرفیت داشته باشد باید حداکثر به اندازه ۵۰۰ نفر پذیرش داشته باشد، بر این اساس این نصف شدن جمعیت باید در تمام بخش‌ها باشد و اگر میزی قبلا ۱۰ نفره بود حالا باید پنج نفر بر سر آن بنشینند. همچنین سنجش تب یکی دیگر از مواردی است که باید از تمام مهمانان انجام شود.

مرادی اضافه کرد: علاوه بر آن ضدعفونی بخش‌های مختلف، تست سلامت کارکنان، ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و ... که تمامی آنها در پروتکل‌های ابلاغی به تالارهای آمده باید رعایت شود و در صورت عدم رعایت این موارد قطعا با موارد تخلف برخورد خواهد شد.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، بازرسان صنوف، وزارت بهداشت و پلیس نیز بر  رعایت این پروتکل‌ها نظارت خواهند داشت.

وی همچنین در مورد اینکه آیا تالارها حق‌دارند به بهانه ارائه خدمات بهداشتی و ... هزینه بیشتری دریافت کنند، تصریح کرد: دریافت هزینه بیشتر برای ضدعفونی و تب‌سنجی و ... ممنوع است و تمام هزینه‌ها باید طبق دستورالعمل و ابلاغیه صنف مربوطه باشد.

مرادی در مورد ساعت کاری فعالیت تالارهای پذیرایی نیز اظهارکرد:‌در این خصوص تغییری اعمال نشده و ساعت کار تالارهای پذیرایی مطابق قبل و همان چیزیست که به مسئول این تالارها اعلام شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازگشایی تالارهای پذیرایی شیوع کرونا کرونا تالارهای پذیرایی پارسی خبر پلیس امنیت پروتکل بهداشتی فعالیت تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند. 

او با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز رویکردی برای کاهش تنش آبی تابستانی در استان است، تصریح کرد: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده‌ی استان در بخش خانگی است.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان