Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، اردشیر شهرکی اظهار داشت: در سیل دی سال گذشته خسارت جدی به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان به ویژه باغ‌های شهرستان کنارک و چابهار وارد شد.

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با مشارکت باغداران و حمایت‌های دولت تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار باغات آسیب دیده سیل به مدار بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توسعه گلخانه‌ها گفت: تاکنون ۶ هزار هکتار در اراضی پایین دست سدها و شیرین سازی آب دریا برای توسعه گلخانه‌ها در استان جانمایی شده و هم‌اینک برای حدود سه هزار هکتار مجوز تأسیس صادر شده است.

شهرکی با اشاره به توسعه باغات گیاهان دارویی در سیستان و بلوچستان گفت: پارسال حدود پنج هزار و ۵۶۰ هکتار توسعه باغات، گیاهان دارویی و گلخانه انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر سطح کل محصولات باغی، گلخانه و دارویی در سیستان و بلوچستان معادل ۹۸ هزار و ۲۶۹ هکتار و تولیدات بخش باغی به ۵۲۸ هزار و ۲۵۳ تن رسیده که نسبت به سال قبل ۱۸ هزار رو ۴۲۰ تن افزایش داشته است.

کد خبر 4951762

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان خسارات سیلاب زاهدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم

دریافت 11 MB کد خبر 6095307

دیگر خبرها

  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان