Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:50:19 GMT

روش تهیه کشک بادمجان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۳۴۸۷

روش تهیه کشک بادمجان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه کشک بادمجان را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

طرز تهیه:

اول بادمجونا رو پوست گرفتم و از طول برش‌های کمی نازک زدم و حدود ۴ ساعت توی آب نمک گذاشتم بمونه تا سیاهی و تلخیشو پس بده بعد ابکش کردم و وقتی خوب ابش رفت سرخ کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینطوری روغن زیادی هم نبرد.

تو ظرف دیگه هم پیاز داغ کمی بیشتر درست کردم که تو خوشمزگیش تاثیر زیادی داره، بعد یک حبه سیر رنده شده و ۴ قاشق گردو خرد شده ریز (یا در صورت تمایل آسیاب شده) ریختم و کمی تفت دادم زردچوبه و نعنا خشک و مقدار کمی کشک رو هم اضافه کردم..
چون میخواهیم لابلای لایه‌های کیک و تزیین روش دوباره کشک بریزیم، اینجا کمتر باید باشه. من برای ۵ عدد بادمجان، حدود دو قاشق کشک ریختم.

بادمجونای سرخ شده رو با گوشتکوب له کرده و به این مخلوط اضافه کردم و گذاشتم کمی تفت بگیره بعد نصف لیوان آب ریختم تا کمی باهم بپزه و آبش کشده بشه.

بعد با توجه به اندازه ظرف که میخواهیم کیک درست کنیم نان تست میگیریم و دورش رو طبق فیلم برش میزنیم.

بعد توی ظرف طبق فیلم یه لایه نان تست میریزیم.

برای لایه بعد از نون هم، مقداری کشک رو با مقداری ماست شیرین مخلوط میکنیم. چون کشک به تنهای زیاد و شور میشه.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه داری آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)

                مواد لازم:   2 عدد سیب زمینی   2 عدد تخم مرغ   نمک   پودر سوخاری   روغن گیاهی   پنیر موزارلا     منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیر پنیری به سبک رستوران‌های مشهور (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم) طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)

دیگر خبرها

  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • اسکن محوطه کمرزرین اصفهان انجام شد/ تلاش برای آغاز فصل دوم کاوش
  • دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
  • دستگیری تنها چهار نفر متخلف در آزمون دیروز
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)