Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از توقیف 32 میلیارد ریال عواید نامشروع خرید و فروش مواد مخدر توسط سرباند معروف قاچاق مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمود پارسافر" اظهار داشت: با توجه به تداوم برگزاری جلسات کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر در جهت مبارزه با جرم پولشویی، اموال یکی از سرباندهای معروف مواد مخدر که به اتهام حمل محموله سنگین مواد مخدر دستگیر و در زندان به سر می برد بررسی و تحت نظارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی در بررسی اموال و دارایی های قاچاقچی معروف به این نتیجه رسیدند که متهم هیچ گونه فعالیت اقتصادی نداشته و کلیه اموال و دارایی هایی که به نام وی و اعضای خانواده اش به ثبت رسیده از طریق عواید نامشروع در خرید و فروش مواد مخدر حاصل شده است.

سرهنگ پارسافر ادامه داد: مأموران در تحقیقات خود و با بررسی های فنی، حساب های مختلف متهم را که وجوه به صورت کارت به کارت واریز و برداشت شده و در یک لحظه در چندین حساب جا به جا و انتقال یافته را شناسایی کردند و ضمن هماهنگی با مقام قضائی این حساب ها مسدود و 2 باب منزل مسکونی و 4 خودروی سواری متعلق به متهم نیز توقیف شد.

وی با اشاره به ارزش 32 میلیارد ریالی اموال توقیف شده توسط کارشناسان، تصریح کرد: پلیس ضمن برخورد قاطع با حمل و توزیع کنندگان مواد مخدر با هوشیاری تراکنش های مالی نامشروع را در جهت مبارزه با پولشویی رصد کرده و بدون اغماض با مفسدان اقتصادی نیز برخورد خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق مشروع مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار